امروز:
جمعه, 28 ارديبهشت 1403
دسته: دشتستان
دوشنبه, 10 ارديبهشت 1403 18:41
   
    ایمیل
کد خبـر : 1627

سخن مردم:مصطفی سلیمی مفرد روز یکشنبه مورخ ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳سرپرست بخشداری آب‌پخش به همراه کارشناسان این بخشداری و دشتی شجاع پیمانکار پروژه طرح تحول نخیلات و اصلاح شیوه آبیاری نخیلات آب‌پخش از طرح‌های آبیاری قطره‌ای نخیلات آب‌پخش بازدید کردند.

به گزارش سخن مردم:سرپرست بخشداری آب‌پخش طی این بازدید عنوان کرد: طرح تحول نخیلات و اصلاح شیوه آبیاری نخیلات آب‌پخش نیازمند یک اجماع استانی برای تأمین اعتبار پروژه و همکاری دستگاه‌های اجرایی مختلف از جمله اداره آب منطقه‌ای و سازمان جهاد کشاورزی به منظور اجرای با کیفیت آن است.

سلیمی مفرد در خصوص نحوه تأمین اعتبار این طرح اظهار کرد: در حال حاضر طرح تحول نخیلات و اصلاح شیوه آبیاری نخیلات آب‌پخش دارای اعتبار ملی است اما در سال گذشته تنها ۵۰ درصد اعتبار آن (حدود ۶۰ میلیارد تومان) تأمین شده و همین موضوع منجر به کند بودن روند پیشرفت پروژه شده است.

سلیمی مفرد در پایان خاطر نشان کرد؛ اجرای سریع و باکیفیت این پروژه نیاز به همدلی و هماهنگی بین همه مسئولان استان بوشهر دارد و در کنار اعتبار ملی، اعتبار استانی نیز باید برای آن درنظر گرفته شود.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share