امروز:
جمعه, 28 ارديبهشت 1403
دسته: استانی
سه شنبه, 11 ارديبهشت 1403 17:15
   
    ایمیل
کد خبـر : 1632

حجت الاسلام والمسلمین هاشمی:
سخن مردم: مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر در دیدار با مسئول وکارکنان دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه دشتستان گفت: شهید مطهری (ره) علمدار جهاد تبیین بود.

به گزارش سخن مردم: حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالرضا هاشمی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در دیدار مسئول و کارکنان دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه ناحیه دشتستان به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه، ضمن گرامیداشت سالروز بزرگداشت استاد مطهری (ره) وهفته عقیدتی سیاسی در سپاه اظهار داشت: شهید مطهری (ره) با تبیین اسلام ناب، ماهیت اندیشه‌های انحرافی و خطرات اسلام التقاطی را برملا نمود و اجازه نداد که عده‌ای روشنفکر نما ارزش هاو آموزه‌های منحط مکاتب سیاسی وغربی را در قالب ارزش‌های اسلامی ودینی به خورد نسل جوان ما داده و زمینه انحرافات عقیدتی و سیاسی مردم متدین و انقلابی را فراهم نمایند.

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به اینکه شهید مطهری ایدئولوگ انقلاب بود، اذعان داشت: از منظر امام خامنه‌ای عزیز نظام اسلامی وانقلاب ما برپایه آن تفکر و برداشتی که شهید مطهری از اسلام ارائه کرد بنا شده است و این فهم جامع و ودقیقی که این عالم ربانی از اسلام ومعارف داشت توانست در عرصه تبیین معارف ناب دینی به معنای واقعی کلمه علمدار جهاد تبیین و تبلیغ دینی باشد و ایدئولوگ انقلاب نامیده شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه شهید مطهری برای دفاع از اسلام با تمام وجود در صحنه بود، افزود: این عالم مجاهد در شرایطی که مباحث حقوق زن در اسلام مطرح ومورد نقد قرار می‌گرفت با اندیشه ناب وقلم گویای خودش در مجله زن آن روز مطلب می‌نوشت ومقالات ایشان در این نشریه چاپ می‌شد و از توان علمی و سخنوری و قلم رسانی خود برای تبیین ودفاع از آموزه‌های اسلام ناب و بالاخص مسئله حقوق زن در اسلام و مسئله حجاب و... استفاده وایفای نقش نمودند.

مسئول وکارکنان دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه دشتستان در ادامه با معاون هماهنگ کننده و مسئول و کارکنان معاونت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی نمایندگی، ولی فقیه در سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر با تقدیم لوح سپاس و واهداء گل تقدیر و تشکر کردند.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share