امروز:
دوشنبه, 31 ارديبهشت 1403
دسته: اخبار آستان قدس رضوی
دوشنبه, 17 ارديبهشت 1403 22:20
   
    ایمیل
کد خبـر : 1671

مدیر کانون های خدمت رضوی استان بوشهر ازطرح تجلیل از ۵۳ معلم توسط کانون خدمت رضوی استان بوشهر خبرداد.

به گزارش  ، مهران خورده بین مقدم با بیان اینکه طرح تجلیل از مقام شامخ معلم بنام پویش «سپاس معلم» از ۱۱ تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه اجرا شده است اظهار داشت: این طرح همزمان با روز شهادت استاد مطهری و روز معلم در راستای تجلیل از معلمان برگزار شد.

وی اضافه کرد: همزمان با سراسر کشور این طرح در استان بوشهر برای شرایط خاص مخاطبین در نظر گرفته شد.

این مسئول با اشاره به اینکه معلمان در حوزه های علوم اسلامی، قرآنی و ورزش های پایه، بازنشستگانی که در دهک پایین تر از ۵ قرار دارند در نظر گرفته شده بیان داشت: همچنین این طرح برای معلمینی که کارهای ویژه خاصی در سطح ملی انجام داده اند مانند تربیت دانش آموزان مدال آور در سطح بین المللی، معلمان پدر شهید، رزمنده، ایثارگر، مدافع حرم، جانباز بالای ۷۰ درصد و معلمین مبتلا به بیماریهای خاص سخت درمان در نظر گرفته شده است.

خورده بین از شناسایی حدود ۵۳ نفر از معلمین برای طرح سپاس معلم در استان بوشهر خبر داد و گفت : معلمین شناسایی شده در استان به مشهد مقدس معرفی شده اند و برای آنها لوح تقدیر آماده شده که در شهرستانها توسط کانون خدمت رضوی بهمراه خادم یاران و یاوران رضوی با حضور در منزل آنها تجلیل می شوند.

مدیر کانون های خدمت رضوی استان بوشهر در پایان خاطر نشان کرد: در ادامه این طرح یک کاروان زیارتی ترکیبی از خانواده های کارگر و بخشی خانواده های معلمان در خرداد ماه عازم مشهد مقدس میشوند.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share