امروز:
دوشنبه, 31 ارديبهشت 1403
دسته: مشروح اخبار
جمعه, 14 ارديبهشت 1403 20:04
   
    ایمیل
کد خبـر : 1648

سخن مردم: در اولین روز از هفته بزرگداشت مقام شامخ معلم، فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان به اتفاق معاونین و تعدادی از پرسنل فراجا با اعضای شورای معاونین آموزش و پرورش دیدار نمود.

به گزارش سخن مردم: ، در اولین روز از هفته بزرگداشت مقام شامخ معلم، سرهنگ محمودیان فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان به اتفاق معاونین و تعدادی از پرسنل فراجا با اعضای شورای معاونین آموزش و پرورش این شهرستان دیدار نمود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان در دیدار گفت: آسایش ، عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون رشادت های خستگی ناپذیر نیروی انتظامی است و نقش بی بدیل نیروی انتظامی در ارتقاء آرامش و امنیت مردم برکسی پوشیده نیست.

سلیمان حیاتی اصل از همراهی و تعامل نیروی انتظامی با آموزش و پرورش که باعث رشد و توسعه فرهنگ، ایجاد بستر امن شهروندان به ویژه دانش آموزان شده است، تشکر و  قدردانی نمود و خاطرنشان کرد: همکاری و تعامل نیروی انتظامی و آموزش و پرورش در زمینه های مختلف مانند آسیب های اجتماعی، نظم و امنیت مدارس و عبور و مرور دانش آموزان، برگزاری مراسمات و آزمون های مختلف و ... می باشد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان نیز در این دیدار با تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم گفت: جامعه و همه ارکان آن وامدار و مدیون معلمان است چرا که این قشر با تلاش خستگی ناپذیر نیروی انسانی مورد نیاز جامعه را فراهم نموده و آنها را برای پذیرش نقش ها آماده می نمایند.

محمدرضا محمودیان اظهار داشت: باید به نقش معلم و معلمی توجه بسیار ویژه ای بشود، زیرا یک معلم به خوبی می تواند آسیب های اجتماعی در جامعه را کاهش دهد و هرچه در راه پیشگیری از آسیب های اجتماعی هزینه کنیم؛ ضرر نکرده ایم و در آینده باعث کاهش هزینه های ناشی از آسیب های اجتماعی  می گردد.

 

 

 

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share