امروز:
دوشنبه, 31 ارديبهشت 1403
دسته: مشروح اخبار
جمعه, 14 ارديبهشت 1403 19:18
   
    ایمیل
کد خبـر : 1646

سخن مردم:در اولین روز از هفته بزرگداشت مقام شامخ معلم، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جوادالائمه (ع)شهرستان دشتستان به اتفاق تعدادی از مدیران این حوزه با مدیر واعضای شورای معاونین آموزش و پرورش دشتستان دیدار نمود.

به گزارش سخن مردم: در اولین روز از هفته بزرگداشت مقام شامخ معلم، حجت الاسلام ابوذر شاد مسئول عقدیتی سیاسی سپاه ناحیه جوادالائمه (ع)شهرستان دشتستان به اتفاق تعدادی از مدیران این حوزه با سلیمان حیاتی اصل مدیر و اعضای شورای معاونین آموزش و پرورش دشتستان دیدار و روز و هفته معلم را تبریک گفتند.

حجت الاسلام ابوذر شاد ضمن تبریک روز معلم اظهار داشت: هرچند که در همه روز‌های سال باید قدردان معلمان بود، اما روز معلم بهانه‌ای برای یادآوری چند اقدام و شنیدن نظرات آن‌ها درباره این مهر بی‌دریغ است.

شاد خاطر نشان کرد: روز معلم فرصت مناسبی برای قدردانی از زحمات، دلسوزی‌ها و مطالبات فرهنگیان است تا علاوه بر رسیدگی به خواسته‌های آنان، سایرین نیز از آن‌ها الگوپذیری کنند.

 

 

 

 

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share