امروز:
جمعه, 28 ارديبهشت 1403
دسته: مشروح اخبار
چهارشنبه, 05 ارديبهشت 1403 20:00
   
    ایمیل
کد خبـر : 1633

توسط شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان:

سخن مردم: ابوالفضل قاسمی" اردوی راهیان پیشرفت در هفته ملی سلامت یکشنبه دوم اردیبهشت ماه توسط شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان در بخش ارم و بوشکان برگزار شد.

به گزارش سخن مردم: این اردو با حضور رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان و اصحاب رسانه جهت بازدید از عملکرد شبکه بهداشت و درمان و پیشرفت پروژه ها در بخش های ارم و بوشکان برگزارشد.

در این اردو از مراکز و خانه های بهداشت بخش ارم و بوشکان و پروژه های در حال احداث شامل اورژانس ۱۱۵ طلحه، اورژانس ۱۱۵ بوشکان، مرکز جامع سلامت کلمه، مرکز غربال‌گری سلامت مرکز رودفاریاب، زایشگاه درحال ساخت خیر ساز تنگ ارم بازدید و در ادامه از پرسنل مراکز بهداشت به مناسبت هفته سلامت تقدیر شد.

ماریا خویش دوست رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان ضمن قدردانی از زحمات پرسنل مراکز بهداشتی در راستای خدمات‌رسانی به مردم عزیز، خاطرنشان کرد: حدود ۸۰ درصد از فضاهای فیزیکی بهداشت و درمان شهرستان دشتستان نوسازی و احداث شده است.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان بااشاره به کمبود پانسیون درشهرکلمه گفت: مرکز جامع سلامت کلمه بانام درمانگاه امام علی با ۱۰۰۰ متر زیر بنا و ۴ پانسیون با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد به‌ زودی افتتاح و به بهره‌ برداری می‌رسد.

براساس این گزارش در حال حاضر در شهرستان دشتستان ۱۴ پروژه در حوزه بهداشت و درمان با اعتبار ۸۳۱ میلیارد ریال در حال احداث است و سه پروژه بهداشتی، پانسیون پزشکان دالکی، پایگاه سلامت شهید فرهی و پانسیون پزشکان رود فاریاب با اعتبار ۱۱۰ میلیارد ریال عملیات اجرایی آن‌ها آغازشده است. 

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share