امروز:
جمعه, 28 ارديبهشت 1403
دسته: مشروح اخبار
سه شنبه, 04 ارديبهشت 1403 16:00
   
    ایمیل
کد خبـر : 1605

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان دشتستان:

سخن مردم: دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان دشتستان گفت: تذکر لسانی وظیفه قانونی و شرعی آحاد مردم و دولت است.

به گزارش سخن مردم: حجت‌الاسلام موسوی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان دشتستان در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری سخن مردم ضمن اشاره به اهمیت توجه به مسأله عفاف و حجاب اظهار داشت: با عنایت به تاکیدات مقام معظم رهبری مدظله العالی و دغدغه به حق ایشان در راستای احیای امربه معروف و نهی از منکر و همچنین وظیفه قانونی که ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان دشتستان برابر ماده ۴ قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر بر عهده دارد، نیروهای مردمی آموزش دیده‌ی خود را سازماندهی و به منظور حمایت از اقدام مقتدرانه نیروی انتظامی و همراهی با این عزیزان، گروه های تذکر لسانی ستاد دشتستان را فعال کرد.

وی با تأکید بر اجرای صحیح تذکر لسانی توسط پرسنل جان برکف نیروی انتظامی و لزوم ادامه‌ی مستمر آن افزود: از همه دغدغه مندان و متدینین شهرستان دشتستان درخواست می کنیم در این زمینه همکاری لازم را با ستاد شهرستان بویژه در حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر داشته باشند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان دشتستان در پایان با اشاره به ماده ۹ قانون حمایت از آمران به معروف تصریح کرد: هرگونه مانع یا اقدام علیه آمران به معروف و یا ایجاد مانع و مزاحمت در انجام وظیفه قانونی آنان، پیگرد قضایی دارد.

اضافه کردن نظر
نام

نظرات ثبت شده
Guest 1403-02-04 23:12
احسنت
خداخیرتون بده الهی
ان شاالله که همیشه موفق ومویدباشید
لبخندرضایت امام زمان همیشه شامل حالتان باشه ان شاالله
به امیدروزی که همه آحادمردم مثل نمازبه فریضه واجب امربه معروف ونهی ازمنکرعمل کنند
اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share