امروز:
شنبه, 08 ارديبهشت 1403
دسته: گفتگو
جمعه, 07 مهر 1402 19:28
   
    ایمیل
کد خبـر : 988

به مناسبت هفته دفاع مقدس ،آشنایی با نویسندگان استان بوشهر ؛

 سخن مردم: گفتگوعباسعلی روحانی نژاد- به مناسبت هفته دفاع مقدس ودرراستای آشنایی با نویسندگان استان بوشهر، به بهانه رونمایی از کتاب نمازی که ادا شد گفتگویی با خانم کارگر انجام داده ایم که درادامه می خوانید. 

به گزارش سخن مردم: شهرستان دشتستان یکی از بزرگترین شهرستانهای استان بوشهر می باشد که نویسندگان ، هنرمندان ، مخترعین و انسانهای بزرگی را در خود جای داده است.
 لطفاً خودتان را معرفی نمایید؟
.باسلام به شما وخوانندگان سخن مردم ، فاطمه کارگر، کارشناس ارشد روانشناسی بالینی ، متولد ۱۳۶۴ ،مؤسس مرکز مشاوره و روانشناسی عمومی حس خوب، مدیر فنی مرکز مشاوره خانواده مهر زیر نظر بنیاد مستضعفان، روانشناس بنیاد شهید شهرستان دشتستان و روانشناس کیس‌های طلاق زیر نظر دادگستری استان بوشهر و کارشناس اداره بهزیستی و شهرستان دشتستان و فرزند جانباز ۲۵ درصد انقلاب هستم .
 در رابطه با کتابتون توضیح دهید؟
 تاکنون ۴ عنوان کتاب نوشته ام.
۱_ اهمیت صمیمیت زوجین در افزایش امید به زندگی
۲_ تربیت بدون فریاد (راهکارهایی برای داشتن کودک سالم و موفق)
۳_یک لیوان احساس(قوانینی برای رسیدن به هدف)
۴_نمازی که ادا شد (خاطراتی از عشق و ایثار رزمنده ۸ سال دفاع مقدس)
و همچنین چندین مقاله علمی پژوهشی نگاشته ام.البته خواهرم اسما کارگر کارشناس ارشد حسابداری و کارمند اداره آموزش پرورش و متولد ۱۳۶۶ می باشد که در گردآوری مطالب به من کمک نمودند.
 شما گفتید که روانشناس بنیاد شهید هستید آیا از آنجا که با ایثارگران، رزمندگان،آزادگان و همچنین خانواده‌های محترم آنها در ارتباط مستقیم هستید مطلب خاصی هست که بخواهید بیان نمایید؟
 بله دقیقاً از آنجایی که من با آنها مصاحبه بالینی دارم و شرح زندگی از آنها می‌گیرم متوجه شدم که با چه مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند،به جوانان توصیه دارم لطفاً مراقب دام دشمن باشید . ما اکنون در جنگ نرم هستیم و دشمن تمام تلاشش را برای نابودی آرمان‌های انقلاب اسلامی به کار می‌برد و ما جوانان با علم به این مهم بدون تحقیق و بررسی و فقط با اخبار تلگرامی و کورکورانه در دام حیله‌های آنها قرار نگیریم خون شهدا و راه آنها حرمت دارد چرا که آنها از جان خود که بالاترین سرمایه دنیوی است گذشتند و آن را نثار آرمان‌های خویش نمودند.
چرا نام کتاب جدید خود را نمازی که ادا شد انتخاب نمودید؟
 اتفاقاً در خصوص اسم خیلی چالش داشتیم وقتی به برخی از عزیزان نزدیکم اعلام کردم برخی‌ها گفتند اگر این اسم شاید مورد استقبال واقع نگردد اما من و خواهرم اصرار به این نام داشتیم زیرا اعتقاد راسخ داشتیم جهاد در راه خدا همچون نماز واجب می‌باشد که جوانان ۸ سال دفاع مقدس آن را ادا نمودند.
 برای نوشتن کتاب چند وقت زمان گذاشتید ؟
تقریبا ۴ سال طول کشید تا موفق به نگارش کامل کتاب شدیم
 به عنوان کلام آخر چیزی هست که بخواهید عنوان کنید؟
پیشنهاد می‌کنیم حتماً کتاب را مطالعه بفرمایید و خواهشی که داریم مسئولین عزیز در جهت چاپ مجدد این اثر حمایت‌های لازم را به عمل آورند.
از اینکه در این گفتگو شرکت نمودید سپاسگزاریم.

اضافه کردن نظر
نام

نظرات ثبت شده
Guest 1402-07-08 16:06
من این کتاب را خواندم، خیلی زیباست
اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share