امروز:
جمعه, 07 ارديبهشت 1403
دسته: ورزشی
پنج شنبه, 21 ارديبهشت 1402 17:13
   
    ایمیل
کد خبـر : 378

سخن مردم:یاسر جمالی به عنوان سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان بوشهر معارفه و از خدمات کمال صالح‌احمدی تقدیر شد.

به گزارش سخن مردماکبر پورات  در آیین معرفی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه حمایت از ورزشکاران و هیئت‌های ورزشی یکی از اولویت‌ها است، اظهار داشت: جامعه ورزش و جوانان از جمعیتی خلاق، پویا و توانمند تشکیل شده و راه مقابله با آسیب‌های اجتماعی توجه ویژه به این حوزه است.

معاون سیاسی، امنیت و اجتماعی استاندار بوشهر توجه به استعدادیابی و حمایت و پشتیبانی از آنها را مورد تأکید قرار داد و گفت: استان بوشهر از جوانان نخبه ورزشی قابل توجهی برخوردار است و این جوانان بارها در میدان‌ها و مسابقات ملی و بین‌المللی خوش درخشیده‌اند.

وی با تأکید بر توجه به تکمیل زیرساخت‌های ورزشی افزود: تکمیل طرح‌های نیمه تمام با رویکرد توسعه محوری باید مورد توجه ویژه قرار گرفته شود.

معاون استاندار بوشهر از تشکیل ستاد ساماندهی امور جوانان در استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: رسیدگی به امور جوانان در ابعاد مختلف و تلاش در راستای تحقق اهداف این ستاد باید در دوره مدیریتی جدید اداره‌کل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز به طور جدی پیگیری شود.

ابراهیم رضایی ظهر پنجشنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر اظهار داشت: دستگاه ورزش و جوانان در استان بوشهر با همه توان و ظرفیت برای توسعه این بخش در استان تلاش کرده است و شاهد تلاش فراوانی در نقاط مختلف استان بودیم.

وی اضافه کرد: مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان بوشهر بسیار پرتلاش بوده و مدیرکل جدید این دستگاه نیز یک جوان مؤمن انقلابی است که امیدواریم شاهد موفقیت این حوزه در استان باشیم.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: خوشبختانه جنگ و جدالی برای رسیدن به قدرت را در تصاحب مدیریت ورزش و جوانان استان بوشهر ندیدیم.

وی با اشاره به اینکه شکاف عظیمی در عرصه ورزش کشور وجود دارد تصریح کرد: نباید این همه فاصله بین امکانات و زیرساخت‌های استان‌ها وجود داشته باشد.

رضایی خاطرنشان کرد: یک تیم از یک استان هزار میلیارد تومان هزینه می‌کند و یک تیم از برازجان با هزینه‌های شخصی به فینال فوتبال کشور می‌رسند و این بیانگر تفاوت‌ها است که باید این روند اصلاح شود.

وی با اشاره به اینکه وزارت ورزش و جوانان عملکرد و کارنامه موفقی نداشته است افزود: امیدواریم در ادامه عمر مجلس یازدهم بتوانیم اصلاحات ساختاری مناسبی را در این حوزه شاهد باشیم.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از حوزه جوانان در استان بوشهر غفلت شده است تاکید کرد: امیدواریم به دغدغه‌هایی که در این حوزه وجود دارد توجه بیشتری شود.

عبدالکریم جمیری اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه اقتصادی و انرژی است.

وی با اشاره به استقرار صنایع بزرگ در نقاط مختلف استان بوشهر خاطرنشان کرد: با وجود این ظرفیت‌ها، ورزش استان بوشهر از حمایت‌های مالی بی‌بهره مانده است و با چالش‌های جدی روبرو است.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با تیم‌های بزرگ استان نظیر شاهین و ایرانجوان اشاره کرد و افزود: ۴۴ هیئت ورزشی در استان بوشهر فعالیت دارد که باید حمایت بیشتری از آنها شود.

وی با اشاره به اینکه تیم‌ها و ورزشکاران استان بوشهر در عرصه‌های ملی و بین‌المللی افتخارآفرینی کرده‌اند ادامه داد: حمایت از تیم‌های ورزشی و ورزشکاران و افتخارآفرینان استان باید جدی‌تر دنبال شود.

جمیری تصریح کرد: بدون توجه به ورزش نمی‌توان به فرهنگ مادی و معنوی درستی در جامعه دست یافت و دولت باید بیش از گذشته به این مقوله توجه کند.

وی افزود: ورزش یکی از مؤلفه‌های اساسی در تعالی فرهنگ جامعه است و می‌تواند اثر بالایی در سلامت جسم و روح جامعه داشته باشد.

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان بوشهر ظهر پنجشنبه در این مراسم اظهار داشت: باید از همه ظرفیت‌ها برای توسعه ورزش در استان بوشهر و حمایت از فعالیت‌های جوانان استفاده کنیم.

یاسر جمالی با اشاره به لزوم جذب ظرفیت حمایتی صنایع بزرگ نفت، گاز و پتروشیمی برای توسعه ورزش استان خاطرنشان کرد: صنایع تاکنون دین خود را به جوانان استان بوشهر ادا نکرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه باید همه ظرفیت‌ها برای حمایت از جوانان استان مد نظر قرار گیرد افزود: همه توان و ظرفیت‌ها را برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ورزشی استان بوشهر به کار خواهیم گرفت.

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان بوشهر ادامه داد: ۷۲ تیم در لیگ‌های ورزشی کشور حاضر هستند که سهم استان بوشهر تنها یک تیم است.

وی از اجرای طرح تحول ورزش و جوانان با همکاری آموزش و پرورش استان بوشهر خبر داد و گفت: طرح پیکرسنجی و شناسایی استعداد دانش‌آموزان نیز از برنامه‌های مد نظر است.مهر

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share