امروز:
جمعه, 31 فروردين 1403
دسته: ورزشی
چهارشنبه, 20 ارديبهشت 1402 19:21
   
    ایمیل
کد خبـر : 371

سخن مردم:رئیس هئیت شطرنج استان بوشهر گفت: مسابقات قهرمانی شطرنج پیشکسوتان استان روز پنج شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه در شهر بوشهر برگزار می شود.

به گزارش سخن مردم: ، مژگان خوش قلب شامگاه سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ماه در نشست با اعضاء مجمع مردمی ورزش استان با اشاره به میزبانی خانه شطرنج بوشهر از رویدادهای مهم ورزشی اظهار داشت: مسابقات قهرمانی شطرنج پیشکسوتان استان بوشهر در دو رده سنی 50 تا 60 سال و 65 سال به بالا برگزار خواهد شد.

وی درخصوص نحوه ثبت نام در این مسابقات عنوان کرد: ثبت نام برای کلیه شرکت کنندگان ویژه آقایان و خانم ها مسابقات پیشکسوتان استان بوشهر رایگان است.

رئیس هئیت شطرنج استان بوشهر خاطرنشان کرد: این دوره از مسابقات بعدازظهر روز پنج شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه ساعت 16 برگزار و به سه بازیکن برتر هر جدول مدال، حکم و جوایز نقدی اهدا می شود.

وی با اشاره به برگزاری رویدادهای مختلف در سال جاری ابراز داشت: برای تمامی سنین شامل نونهالان، نوجوانان، جوانان و پیشکسوتان برنامه مدون تدوین شده و در حال اجرا است.

خوش قلب درخصوص جذب حداکثری افراد ورزشکار در رشته شطرنج خاطرنشان کرد: علیرغم تمام مشکلات مالی، برای افراد مستعد وسایل شطرنج خریداری و به آنها هدیه داده ایم.

پرویز دستی زاده از ورزشکاران فعال شطرنج در این نشست گفت: شطرنج با توجه به ارزان بودن و عدم نیاز به محیط وسیع می تواند فراغت دلچسبی را فراهم کند.

مسعود عرب زاده ،مسئول فرهنگی مجمع ورزشی در ادامه ابیان داشت: شطرنج و مسابقات شطرنج آنهم در دوره های مختلف سنی جذابیت و نشاط خاصی را می تواند به ورزشکار و در نتیجه به جامعه تزریق کند.

وی به جذابیت های ورزش شطرنج پرداخت و گفت: یکی از جذابیت های این رشته گروه های مختلف ؛ نوجوان و پیشکسوتان از رده پیشکسوتان می توانند با هم دیدار فینال را برگزار کنند که بعید نیست آن دو پدر و فرزند یا پدر بزرگ و نوه باشد .

سبحان زنگی، مسول رسانه مجمع ورزشی با ذکر فعالیت های مثبت هئیت شطرنج خاطرنشان کرد : شطرنج استان قابلیت خوب و کارنامه درخشانی در این دوره دارد.

وی به ارتباط موثر رئیس هیئت شطرنج استان با ورزشکاران پرداخت و گفت : با تعامل و ارتباط موثر که « مسئول شطرنج استان بوشهر دارد، توانسته گام مهمی در پرورش ورزشکاران و جذب عموم مردم داشته باشد که جای تقدیر و تشکر دارد.

سبحان زنگی به فعالیت های مجمع ورزشی استان بوشهر پرداخت و خاطرنشان کرد: در مجمع مردمی ورزشی استان جلسات و نشست های متعددی با حضور حجت الاسلام و المسلمین میثم دهقان و محمد جواد زارعی و دیگر فعالین فرهنگی و ورزشی برگزار شده که تمام تلاش این بزرگواران در جهت ارتقا ورزش استان گام بر می دارند که با برنامه ریزی صورت گرفته برنامه های مشترکی خواهیم داشت.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share