امروز:
شنبه, 08 ارديبهشت 1403
دسته: ورزشی
دوشنبه, 14 اسفند 1402 19:36
   
    ایمیل
کد خبـر : 1473

 سخن مردم: جلسه ای پیرامون مشکلات و پیشنهادات پیرامون باشگاه احمدی جوان ۹ اسفندماه در سالن امام علی(ع) با حضور مدیر باشگاه مقاومت کشتی شهید محمد احمدی جوان وجمعی ازبزرگان کشتی و پیشکسوتان این ورزش برگزارشد.

 به گزارش  سخن مردم: دراین جلسه پیشکسوتان وداوران کشتی استاد قاسمی ، استاد زهرایی ، استاد صباغی ، سید عباس موسوی ومربی ارزشمند باشگاه استاد سیمی ومزارعی حضورداشتند.

حسینی، مدیر باشگاه ضمن تشکرو قدردانی از زحمات این عزیزان جهت حضوردراین جلسه پس ازگزارش در رابطه با مشکلات سالن از لحاظ امکانات سرمایشی و کمبود ملزومات ورزشی و همچنین فاقد تشک و روکش کشتی می باشد.

 وی اعلام نمود: دکتر بنافی فرماندار ، شهردارمحترم وریئس شورای و دکتر جمالی مدیر اداره ورزش و جوانان و ریئس هیئت کشتی استان قول مساعد دادند که این مشکلات مرتفع گردد.

 استاد قاسمی  بنیانگذار کشتی شهرستان از مدیر باشگاه ومربیان که بدون هیچ حقوقی به نونهالان و نوجوانان  فنون کشتی آموزش می دهند و بخاطر عشق و علاقه و ترویج فرهنگ ورزش کشتی در این شهرستان فعالیت می کنند تشکر کرد.

بنیانگذار کشتی شهرستان بابیان نکات اخلاقی به نونهالان بیان نمودند: یک کشتی گیر  باید اخلاق ورزش داشته باشند، همانطور از بزرگان کشتی تختی و سوخته سرایی صحبت هایی ارایه کردند.

 وی افزود: همچنین بایستی کشتی گیران خوب درس بخوانند و والدین از آنها راضی باشند ، احترام به پدر و مادر و مربی و پیشکسوتان کشتی در سرلوحه زندگی خوشان قرار دهند.

استاد قاسمی  همچنین از  فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) و تربیت بدنی سپاه که  تیم مقاومت کشتی راه اندازی نمودند، از مسئولین شهرستان،   فرماندار و دیگر عزیزان ، رئیس آموزش پرورش و بچه های دانش آموز در این سالن کشتی کار می کند و سالن در اختیار آموزش و پرورش است تشکرنمود.

وی درادامه گفت: إِنْ شاءَ اللَّهُ حمابت مسئولین می طلبد   این باشگاه که  بنام اولین  شهیدمدافع حرم استان  است،  بتواند در مسابقات استانی و کشوری برای این شهرستان افتخار داشته باشند.

استاد موسوی ضمن تشکر از مدیر باشگاه بابت تشکیل این جلسه نکات کلیدی در رابطه با امکانات و بودجه بندی مطالب خوب و ارزشمندی ابراز نمودند که یک باشگاه باید چشم انداز برای آینده داشته باشد و سپاه که این تیم را مدیریت کرده باید در بودجه سالانه اعتباری برای باشگاه در نظر بگیرد تا کشتی گیران بتواند در عرصه های مسابقات موفق باشند و می طلبه که سپاه و دیگر عزیزان این تیم را حمایت کند تا بتواند آن چشم اندازی که در آینده است بهش برسند.

استاد صباغی در رابطه با حمایت سپاه از این ورزش که پهلوانی می باشد حمایت نماید و در مورد کشتی گیران نکات کلیدی ذکر کردند که کشتی گیران باید از لحاظ نفس و قدرت بدنی با آنها کار شود که با چند اردو درون مشترک در سایر شهرستان بتواند قوی در مسابقات ظاهر شود.

محمد  مزارعی، مربی کشتی در رابطه با بودجه حدود۵ میلیون داشته که هزینه ایاب و ذهاب جهت مسابقات و دعوت تیم ها جهت مسابقات نیازمند می باشد.

 مربی ارزشمند کشتی،اصغر سیمی در رابطه با تشک کشتی که در سطح شهرستان با کمبود مواجه هستیم صحبت کردند که در بعضی از شهرستان خانه کشتی وجود دارد و لی درسطح شهرستان یک خانه کشتی وجود ندارد در صورتیکه در بوشهر و مرکز استان تشک های نو در خانه کشتی پهن شده‌است اما تشک های بلااستفاده به شهرستان می فرستند که این کم لطفی برای شهرستان می باشد.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share