امروز:
شنبه, 08 ارديبهشت 1403
دسته: ورزشی
جمعه, 27 بهمن 1402 02:06
   
    ایمیل
کد خبـر : 1426

 سخن مردم: مسابقات دو ومیدانی مدارس ابتدایی شهرستان دشتستان برگزار گردید.


به گزارش سخن مردم: مسابقات دو ومیدانی مدارس ابتدایی پسرانه و دخترانه شهرستان دشتستان با همراهی هیئت دوومیدانی شهرستان در روزهای ۲۱و ۲۳بهمن ماه ۱۴۰۲ در استادیوم ورزشی تختی برازجان برگزار گردید.

در مسابقات مدارس پسرانه تیم های شهیداسدی، شهید جاوید کازرونی به ترتیب مقام های اول و دوم و مدارس شهید دانشگر و معرفت مقام سوم مشترک را کسب نمودند. در بخش دختران نیز مدرسه غیردولتی فرزانه مقام اول، هفده شهریور مقام دوم و عترت و سیزده آبان نیز مقام سوم مشترک را از آن خود کردند.

حمید حاجی پور کارشناس تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان دشتستان عنوان نمود: مشارکت تمامی مدارس شهرستان اعم از دولتی و غیردولتی و شهری و روستایی در مسابقات ورزشی، نشان دهنده نگاه مثبت مدیران و دانش آموزان در امر ورزش و سلامت جسمی می باشد.

وی افزود: تا کنون بیش از 20مسابقه ورزشی در رشته های متفاوت در بین مدارس مقاطع متخلف تحصیلی برگزار گردیده که پویایی و شادابی خاصی را در بین دانش آموزان و مدارس به وجود آورده است. که از تمامی مدیران و همکاران خصوصا مدیران مدارس روستایی و بخش ارم و بوشکان جهت شرکت در مسابقات تشکر و قدردانی می نماییم.

 

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share