امروز:
پنج شنبه, 20 ارديبهشت 1403
دسته: ورزشی
جمعه, 08 دی 1402 11:52
   
    ایمیل
کد خبـر : 1307

شهردار در جمع بازیکنان پرسپولیس برازجان:

سخن مردم: تیم فوتبال پرسپولیس برازجان که به‌عنوان تنها نماینده شهرستان دشتستان در لیگ دسته سوم فوتبال کشور حضور دارد این روزها از شرایط مطلوبی برخوردار است و در گروه خود به عنوان صدرنشین، یکه‌تازی می‌کند.

مرتضی قدوسی شهردار برازجان؛ در آستانه یکی از بازیهای حساس این تیم با حضور در محل تمرین بازیکنان پرسپولیس با آنها دیدار و دقایقی گفتگو کرد.

قدوسی با ذکر این نکته که پیروزیهای ورزشی فرزندان برازجان می‌تواند عاملی موثر در دمیدن روحیه نشاط و سرزندگی در کالبد شهر باشد از بازیکنان، مربیان و کادر مدیریتی زحمتکش پرسپولیس برازجان خواست برای شادی دل مردم فوتبال‌دوست برازجان با تمام توان به میدان رقبا بروند و شادی برد و صعود را برای برازجان به ارمغان بیاورند.

شهردار برازجان همچنین در جهت حمایت از باشگاه مردمی پرسپولیس و جبران بخشی از هزینه‌های حضور در عرصه‌ی قهرمانی، دستور پرداخت قابل توجهی مساعدت‌ مالی به این باشگاه از محل بودجه اداره فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری برازجان را صادر نمود.

 

 

 

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share