امروز:
پنج شنبه, 20 ارديبهشت 1403
دسته: ورزشی
شنبه, 18 آذر 1402 23:58
   
    ایمیل
کد خبـر : 1258

 سخن مردمبه مناسبت روز دانشجو نهم و دهم آذرماه 1402، مسابقات استانی سبک کیوکوشین کاراته ماتسوشیما به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد.

به گزارش  سخن مردم: در این دوره از مسابقات 150 کاراته کا در مسابقات بانوان و 230 کاراته کا در مسابقات آقایان در دو بخش کاتا و کمیته به رقابت پرداختند و به نفرات برتر مدال و‌ لوح‌ تقدیر اهداء شد.

دیدار اعضای تیم کیوکوشین کاراته کانون الغدیر مصلی جمعه برازجان با امام جمعه دشتستان

صبح روز پنجشنبه 16 آذرماه 1402، آقای علی رضائی مدیر کانون الغدیر به همراه برخی از اعضای تیم کیوکوشین کاراته کانون الغدیر مصلی جمعه برازجان با حجةالاسلام حسن مصلح امام جمعه دشتستان و آقای عباسعلی اسدی مسؤول ستاد نماز جمعه برازجان دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار مدیر کانون فرهنگی الغدیر گزارشی از روند برگزاری مسابقات استانی سبک کیوکوشین کاراته ماتسوشیما که به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد و عناوین کسب شده توسط اعضای تیم کیوکوشین کاراته برازجان ارائه داد.

گفتنی است که تیم کیوکوشین کاراته کانون الغدیر مصلی جمعه برازجان با مربیگری آقای علی رضائی و خانم رحیمه رحیمی در دو بخش آقایان و بانوان تحت عنوان تیم دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در این رقابت ها شرکت نمود و موفق به کسب مقام اول در بخش آقایان و مقام دوم در بخش بانوان گردید.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share