امروز:
پنج شنبه, 20 ارديبهشت 1403
دسته: ورزشی
شنبه, 29 مهر 1402 16:40
   
    ایمیل
کد خبـر : 1085

 سخن مردم:مسابقات دو و میدانی دختران مدارس متوسطه شهرستان دشتستان با شرکت ۱۴ تیم از مقاطع متوسطه اول و دوم شهرستان و با حضور مدیر، معاون پرورشی و تربیت بدنی، کارشناسان حوزه تربیت بدنی و ... در استادیوم ورزشی تختی برازجان برگزار شد.

به گزارش  سخن مردم:بر اساس تقویم ورزشی، مسابقات دو ومیدانی دختران متوسطه اول و دوم قهرمانی آموزشگاههای شهرستان دشتستان به مناسبت هفته تربیت بدنی در تاریخ 27مهرماه 1402 در ماده های 100 متر ،200 متر ،800 متر، پرتاب وزنه، پرش طول و رله سوئیسی در استادیوم تختی برازجان برگزار گردید، که نتایج به شرح زیر اعلام می گردد.درمتوسطه اول 8مدرسه شرکت کردند که این مدارس مقام اول تاسوم راکسب کردند.ودرمتوسطه دوم 6مدرسه شرکت کردند که این مدارس مقام اول تاسوم را بدست آوردند.

متوسطه اول

مدرسه غیردولتی هدف با کسب 149 امتیاز مقام اول

مدرسه محجوب با کسب 117امتیاز مقام دوم

مدارس رضوان،هاجر،خدیجه کبری با کسب 108 امتیاز مقام سوم مشترک راکسب کردند.

متوسطه دوم

مدرسه هنرستان رازی با کسب 121امتیاز مقام اول

مدرسه غیردولتی فرهیختگان  با کسب 112 امتیاز مقام دوم

شاهد ثارالله با کسب 107 امتیاز مقام سوم

در آیین اختتامیه و اهدای جوایز این مسابقات، سلیمان حیاتی اصل مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان، ضمن عرض تسلیت و همدردی با مردم مظلوم فلسطین، به اهمیت نقش ورزش در پرورش ذهن و جسم دانش آموزان تاکید نمود. وی همچنین ادامه داد: تربیت بدنی و ورزش دانش آموزی از اولویت های ماست.

حیاتی اصل در پایان از زحمات دست اندر کاران برگزاری این مسابقات و نیز تلاش های معاونت پرورشی و تربیت بدنی و کارشناس تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان و مسئول انجمن دوومیدانی آموزشگاههای شهرستان تقدیر و تشکر نمود.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share