امروز:
چهارشنبه, 26 ارديبهشت 1403
دسته: مذهبی
سه شنبه, 30 خرداد 1402 19:08
   
    ایمیل
کد خبـر : 587

همزمان با سالروز ازدواج آسمانی امام علی (ع) وحضرت فاطمه زهرا (س)

 سخن مردم:آئین کلنگ زنی ساختمان پایگاه مقاومت خواهران روستای راهدار با حضور خانواده‌های معظم شهداء، خواهران و برادران بسیجی، آحاد مردم و مسئولین شهرستان برگزار شد.

به گزارش  سخن مردم:، آئین کلنگ زنی ساختمان پایگاه مقاومت خواهران روستای راهدار با حضور خانواده‌های معظم شهداء، خواهران و برادران بسیجی، بخشدار مرکزی، دهیار و اعضای شورای اسلامی، تعدادی از خیرین، جانشین فرماندهی سپاه دشتستان، معاونت بسیج سازندگی و مهندسی دشتستان در مسجد پنج تن آل عبا روستای راهدار برگزار گردید.

جانشین سپاه جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان با گرامیداشت یاد و خاطره فراموش ناشدنی حضرت امام (ره) و شهدای والامقام سه توصیه اصلی شهدای گرانقدر به عنوان پرتکرارترین بخش از وصیت نامه‌های شهداء را یاد آور شد: ۱- اطاعت از ولایت ۲- مبارزه با استکبار جهانی ۳- رعایت حجاب و عفاف اسلامی.

یحیایی خاطرنشان کرد: شهدای گرانقدر، چهل سال پیش اهمیت مقوله حجاب را به ما یادآور شدند و تذکر دادند، اینک پس از گذشت سال ها، دشمنان ایران اسلامی از بی حجابی و بدحجابی به عنوان ابزاری برای خدشه دار کردن هویت فرهنگ و تمدن ده هزار ساله ما سوءاستفاده می‌کنند و در راستای ترویج بدحجابی به هر طریق ممکن به ویژه از طریق تبلیغات با آن قدرت رسانه‌ای که دارند تلاش می‌کنند.

این مقام مسئول بیان داشت: ما به عنوان دلسوزان نظام با تبیین یعنی بیان حقایق‌ها و واقعیت‌ها و معرفی چهره واقعی دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی، نباید اجازه دهیم که به اهداف شوم و پلیدشان دست یابند.

ایشان مسجد را سنگر و به عنوان پایگاه بزرگ فرهنگی در جامعه معرفی و عنوان کرد که بسیج در مسجد متولد شده، در مسجد رشد یافته و باید ادامه فعالیتش را با حضور پررنگ آحاد بسیجیان در مساجد ادامه دهد.

 

یحیایی با برشمردن خدمات ارزشمند و مجاهدت‌های متعدد بسیج از بدو تاسیس تا کنون، از اقدام ارزشمند عزیزانی که در برگزاری این آئین و در راستای ایجاد ساختمان پایگاه مقاومت خواهران در آینده، قبول زحمت نموده اند، تقدیر و تشکر نمود.

وی تاکید کرد: بزرگان روستای راهدار در کار خیر و عمران و آبادانی همواره پیش قدم بوده اند و اینک نیز بازماندگان آنان به همراه قشر جوان و نوجوان در کنار شورای اسلامی و سایر خیرین ادامه این مسیر سعادت آفرین را با جدیت دنبال خواهند نمود.

سرهنگ ستار یحیایی با بیان اینکه سپاه دشتستان در این راستا بخشی از اعتبار را تخصیص داده گفت: انتظار می‌رود با همت مسئولان روستا و خیرین، کار ساخت پایگاه مقاومت بسیج خواهران بدون وقفه و با جدیت دنبال شود و در آینده‌ای نه چندان دور شاهد بهره برداری از آن باشیم.

در ادامه بخشدار مرکزی به شورای اسلامی و دهیار روستای راهدار توصیه نمود که علاوه بر همکاری در جهت ساخت پایگاه می‌بایست نهایت همکاری در جهت تامین امکانات و تجهیزات پایگاه بسیج نیز صورت پذیرد تا ان شاءالله زمینه حضور بیش از پیش آحاد مردم به ویژه جوانان و نوجوانان در بسیج و مسجد روستا فراهم آید.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share