امروز:
چهارشنبه, 26 ارديبهشت 1403
دسته: مذهبی
شنبه, 27 خرداد 1402 17:05
   
    ایمیل
کد خبـر : 579

سرهنگ مهدوی مرتضوی:

 سخن مردم:مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه جوادالائمه شهرستان دشتستان از آغاز تدوین و تالیف دو کتاب با ارزش در خصوص دوران هشت سال دفاع مقدس خبر داد

 به گزارش  سخن مردم:سرهنگ پاسدار سید محمد جواد مهدوی مرتضوی در نشست و جلسه هماهنگی تالیف اظهار داشت: به منظور گرامیداشت یاد و خاطره و زنده نگه داشتن وصیت شهدا باید کارهای ماندگاری انجام شود تا ارزش های دفاع مقدس در نسل کنونی و نسل های آینده نهادینه شود و تالیف کتب و پژوهش با محوریت سبک زندگی و وصیت شهدا از جمله آن است.

وی افزود: برای تالیف کتاب ها کارگروه‌های شهدا، تاریخ شفاهی، آزادگان، رزمندگان، ایثارگران و جانبازان و کارهای حمایتی با مدیریت افراد متخصص تشکیل شده است.

سرهنگ مهدوی مرتضوی ضمن تقدیر از تمامی عوامل اجرایی تالیف کتب شهدا و روایت ها افزود: این کتاب‌ها با همکاری برخی نویسندگان متعهد از جمله آقای مصطفی شهریاری و خانم پریزاد حوراسفند صورت خواهد گرفت.

وی افزود : کتاب «دهکده ایثار» روایت شهدا،رزمندگان،ایثارگران و سابقه مبارزاتی مردم در دوران انقلاب اسلامی و بافت مذهبی روستای سربست بخش سعدآباد دشتستان است که این روستا ثبت ملی هم در همین خصوص شده است، به تالیف در خواهد آمد.

سرهنگ مهدوی مرتضوی گفت:با تالیف کتاب «سردار فردوس» پیرامون زندگینامه سراسر حماسه سردار شهید خلیل فردوسی اهل شهر دالکی و از فرماندهان گروهان تخریب ، مکتوب و به تصویر کشیده خواهد شد.

مهدوی مرتضوی با اشاره به اینکه این شهید بزرگوار کما اینکه وصیتش دقیقا برای وضعیت حال جامعه امروز ما نگاشته شده، به قرائت بخشی از وصیت نامه پرداخت که نوشته است: وصیت من این است که مردم نسبت به مسائلی که در جهان و مملکت ها و شهرها و روستاها و در کل در جامعه می گذرد آگاه باشند زیرا دشمن ما از هر راهی می خواهد به انقلاب اسلامی ما ضربه بزند در نتیجه هوشیارانه عمل کنیم و از خواهرانم می خواهم حجابشان را که یکی از واجبات اسلامی است را رعایت کنند زیرا که دشمن همانطور که از خون سرخ رنگین شهدا وحشت دارد از سیاهی چادر تو نیز وحشت دارد.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share