امروز:
چهارشنبه, 26 ارديبهشت 1403
دسته: مذهبی
شنبه, 27 خرداد 1402 16:17
   
    ایمیل
کد خبـر : 575

سرهنگ پاسدار مهدوی مرتضوی:

 سخن مردم:مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه دشتستان از برگزاری مسابقات کتابخوانی در راستای آشنایی با سیره شهدای شهرستان دشتستان در راستای مقابله با جنگ ادراکی و شناختی دشمن خبر داد.

به گزارش  سخن مردم:سرهنگ پاسدار سیدمحمد جواد مهدوی مرتضوی در جلسه برنامه ریزی این مرکز گفت: با نشر و توسعه فرهنگ غنی دفاع مقدس و شهدا ایجاد قابلیت و مقابله لازم با جنگ نرم و نیز جنگ شناختی و ترکیبی و ادراکی ، گسترش فرهنگ ایثار و ساده زیستی و آزاد مردی و مصون‌سازی جامعه در برابر جنگ فرهنگی حاصل خواهد شد.

وی افزود: مرکز حفظ آثار نشر ارزش های دفاع مقدس شهرستان دشتستان در نظر دارد امسال در راستای نشر توسعه فرهنگ دفاع مقدس و مبارزه آفندی با جنگ ادراکی دشمنان،مسابقات گسترده کتابخوانی با محوریت زندگی نامه و وصیت نامه مدون و غنی شهدا بر اساس تالیفات نویسندگان درون شهرستان در روستاها و شهرهای مختلف این شهرستان برگزار نماید و جوایزی نیز اهدا خواهد کرد.

سرهنگ مهدوی مرتضوی با اشاره به اینکه تصمیم داریم محل برگزاری مسابقات کتابخوانی را در گلزار شهدای شهرها و روستاها قرار دهیم، افزود: اگر نسل کنونی و به خصوص نوجوانان و جوانان دانش آموز در مسیر بصیرت آگاهی و علم و دانش باشند و همواره در سطح بالایی از علم و دانایی قرار گیرند قطعاً دغدغه ای پیدا نخواهیم کرد.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share