امروز:
جمعه, 07 ارديبهشت 1403
دسته: مذهبی
یکشنبه, 10 ارديبهشت 1402 21:38
   
    ایمیل
کد خبـر : 332

سخن مردم: حجت الاسلام مصلح گفت: قرآن هدایتگر افراد به مستقیم ترین راه ها است و کسانی که با قرآن مأنوس هستند، به کمک قرآن حق را از باطل تشخیص می دهند.

 

به گزارش سخن مردم: ، حجت الاسلام حسن مصلح امام جمعه برازجان صبح امروز در مراسم تکریم بانوان خادم و مربی قرآن و عترت برازجان در مدرسه علمیه حضرت رقیه (س) ضمن تشکر از بانوان برگزارکننده جلسات قرآن کریم در ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: قرآن، پیام روشن الهی است که همه انسان‏ ها را به راستی و رستگاری دعوت می‏ کند.

وی افزود: قرآن کریم در برگیرنده هدایت و سعادت انسان در دنیا و آخرت و در تمام مراحل زندگی رهبر و راهنمای انسان به سوی کمال است.

امام جمعه برازجان در ادامه بیان کرد: قرآن هدایتگر افراد به مستقیم ترین راه ها است و کسانی که با قرآن مأنوس هستند، به کمک قرآن حق را از باطل تشخیص می دهند.

حجت الاسلام مصلح با بیان اینکه قرآن روش درست زیستن را به انسان می‌آموزد و برنامه‌ای را که در برگیرنده تمام ابعاد زندگی انسان و تضمین کننده سعادت فردی و اجتماعی و دنیوی و اخروی اوست، ارائه می‌دهد، تصریح کرد: به میزانی که انسان آموزه‌ها و دستورهای قرآن را در زندگی به کار بندد، موفقیت کسب خواهد کرد اما هر اندازه از قرآن فاصله بگیرد، دچار خسارت و ضرر خواهد شد.

در این مراسم از بانیان حسینیه ها و محافل خانگی قرآن کریم ماه مبارک رمضان برازجان توسط مسئولین شهرستان با تقدیم هدایایی تجلیل به عمل آمد.

 

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share