امروز:
پنج شنبه, 27 ارديبهشت 1403
دسته: مذهبی
پنج شنبه, 31 فروردين 1402 14:38
   
    ایمیل
کد خبـر : 277

سخن مردم: صالح رحیمی فرماندار بوشهر اجرای دقیق قانون مربوط به انتخابات و تلاش جهت برگزاری انتخاباتی سالم درسایه همدلی و وفاق هیات های اجرایی و نظارت تحقق خواهد یافت.

به گزارش سخن مردم: در این نشست رحیمی، فرماندار بوشهر در سخنانی با اشاره به برگزاری مطلوب درسایه عدالت و اصل بی طرفی انتخابات مجلس شورای اسلامی با تعامل و همکاری هیأت‌های اجرایی و نظارت اظهار کرد: تلاش خواهیم ‌کرد تا انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز به بهترین شکل ممکن در سال ۱۴۰۲ در شهرستان بوشهربرگزار شود.

او با اشاره به تأکیدات مقام‌معظم رهبری (مدظله العالی) درخصوص اهمیت حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات افزود: اجرای دقیق قانون مربوط به انتخابات و تلاش جهت برگزاری انتخاباتی سالم در سایه همدلی و وفاق هیأت‌های اجرایی و نظارت تحقق خواهد یافت.

همچنین برگزاری جلسات آموزشی مشترک برای عوامل اجرایی و نظارت و همچنین رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در تعیین شعب اخذ رای از جمله مواردی بود که در این نشست مشترک مورد تاکید قرار گرفت.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share