امروز:
چهارشنبه, 26 ارديبهشت 1403
دسته: مذهبی
چهارشنبه, 23 فروردين 1402 22:57
   
    ایمیل
کد خبـر : 246

سخن مردم:بیانیه امام جمعه دشتستان به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس

اقدام خصمانه پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران، نشانه شکست از آشوبهای اخیر  است

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ نُرِيدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَي الَّذِينَ اسْتُضْعِفُوا فِي الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّه وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِينَ (قصص / 5)

اهمیت دفاع از مظلوم و مقابله با ستمگران و ظالمان در تاریخ صدر اسلام تاکنون همواره مورد تاکید بوده و امروز نیز با گسترش جنایات خونبار دشمنان قسم خورده اسلام و مسلمین در کشورهای مختلفی همچون سوریه، لبنان، یمن و فلسطین بیش از پیش نمایان است.

بدون تردید حماسه روز قدس یادآور فریاد رعد آسای بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) است که همچون صاعقه بر سر سفاکان صهیونیست فرود آمده و مسیر مبارزه بی امان مردم فلسطین را شتابنده و توفنده ساخت.

امام خمینی (ره) فلسطین را نماد همبستگی و اتحاد امت اسلامی برای نشان دادن قدرت و عظمت اسلام و سستی و ضعف رژیم غاصب صهیونیستی دانست و ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی محور این فریاد از دل برآمده جهان و جوش و خروش با معرفت و شور و شعور با بصیرت است.

حمایت از فلسطین و قدس به تعبیر امام خامنه ای "حفظه الله تعالی" ، از عمق اعتقاد ما نسبت به اسلام و معارف نجات بخش و سعادت آفرین آن است و در این راه ما تا آخرین قطره خون و تا آخرین نفس ایستاده ایم و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل از زبانمان نخواهد افتاد.

لذا با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمانان به درگاه خداوند متعال در ماه پرفضیلت رمضان، از همه گروه‌ها، جریان‌ها، احزاب، تشکل‌ها و مردم شریف، ولایت‌مدار و روزه‌دار شهرستان دشتستان دعوت می‌کنم با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین و همه مسلمین مظلوم جهان و انزجار از صهیونیست‌ها و حامیان آنان را اعلام نمایند تا لرزه ای مهیب بر هیمنه پوشالی استکبار جهانی اندازد.

حسن مصلح

امام جمعه دشتستان

۲۲ فروردین ماه ۱۴۰۲

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share