امروز:
چهارشنبه, 26 ارديبهشت 1403
دسته: مذهبی
شنبه, 13 اسفند 1401 16:40
   
    ایمیل
کد خبـر : 177

سخن مردم:همایش حوزه در مسیر تمدن سازی نوین اسلامی (دستاوردهای ۱۴۰۱) به همت حوزه علمیه خواهران استان بوشهر به میزبانی مدرسه علمیه حضرت رقیه(س) در برازجان بمدت ۳ روز برگزار گردید.

به گزارش سخن مردم:حجت الاسلام والمسلمین حسن مصلح امام جمعه برازجان ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه اذعان داشت: این تمایش برای اولین بار برگزار شده و ان‌شاالله شروعی برای برنامه های آینده باشد.

امام جمعه دشتستان اظهارداشت این مدرسه به‌حق نقش بسزایی در فرهنگ سازی در جامعه و خودسازی ایفا می کند و همواره حضور پررنگی را در جامعه، مدارس، دانشگاه‌ها، مساجد، محله‌ها و روستاها دارد و امیدواریم به یاری خدا با عملکرد و حضور میدانی اساتید و طلاب، معرف این مدرسه باشند.

مصلح با تاکید بر عظمت و ظرفیت فراوان شهرستان دشتستان افزود: شهرستان دشتستان دارای ۹ شهر، ۶ بخش، بیش از ۲۰۰ روستا، ۶ امام جمعه، ۳ مدرسه علمیه دارد و بیش از ۱۰۰ روحانی برادر و ۱۵۰ خواهر که در سطح جامعه حضور فعال دارند.

 و ی بابیان اینکه این شهرستان بیش از ۷۰۰ شهید تقدیم کرده افزود: دشتستان دارای ده ها تشکل مذهبی، هیئتی و می باشد که کارهای تبلیغاتی و اسلامی شهرستان را انجام می دهند.

در ادامه امام جمعه شهر ستان در جهت رسالت روحانیت و دستاوردهای روحانیت در جامعه، پیام هایی را یادآور شد.

مدیریت مدرسه علمیه حضرت رقیه(س) دراین مراسم با خیرمقدم اظهار کرد: مدرسه علمیه برازجان توفیق داشت بمدت سه روز در خدمت ۱۰ مدرسه علمیه ی استان بوشهر باشد که شامل مدارس سطح ۱ و ۲ و ۳ بوشهر، مدرسه خورموج، کنگان، عسلویه، جم، دیلم و گناوه است.

وی بااشاره به  نمایشگاه دستاوردها و جشنواره غذا  یادآورشد:  همچنین درس اخلاق، جشنواره ورزشی و نشست قرآنی ونشست تخصصی که مدیریت محترم مرکز بهمراه معاونینشان و مدیران محترم مدارس حضور داشتند و برنامه به طوری بود که مدیران و معاونین و طلاب توانستند بهره ببرند.

خانم غیب الهی مدیریت مدرسه علمیه حضرت رقیه(س) درپایان گفت:امیدواریم که در این سه روز میزبان خوبی بوده باشیم و حوزه علمیه خواهران توانسته باشد رسالت خود را در مسیر تمدن سازی نوین اسلامی به خوبی انجام دهد.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share