امروز:
چهارشنبه, 26 ارديبهشت 1403
دسته: مذهبی
چهارشنبه, 26 بهمن 1401 14:26
   
    ایمیل
کد خبـر : 137

سخن مردم:اردوی طرح صالحین حوزه مقاومت بسیج خواهران ام البنین بخش شبانکاره ۲۴ بهمن ماه  با همکاری تربیت بدنی ناحیه مقاومت سپاه جواد الائمه در اردوگاه دانش آموزی شبانکاره برگزار شد.

به گزارش سخن مردم:سرهنگ غلامرضا بناری فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان در مراسم گرامیداشت دهه فجرو اردوی طرح صالحین حوزه مقاومت بسیج خواهران ام البنین بخش شبانکاره ، ضمن تبریک این ایام اظهار داشت: معتقدم برای پاسداشت ایام الله دهه فجر، «قرآن» برای ما بهترین الگو است و البته قرآن کریم این مسئله را در آیات متعدد گوش زد کرده است: «آن روز ها را به یاد بیاورید»؛ این چه روز هایی است که قرآن تأکید کرده به یاد داشته باشید؟ در دوران حضرت موسی (ع) اتفاقی افتاد که مردم بنی اسرائیل از زیر ستم فرعون آزاد شدند و قرآن یادآوری می کند که این روز ها را فراموش نکنید چرا که این روز ها یوم الله است.

 

 فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان، با بیان اینکه جمهوری اسلامی تنها حکومت اسلامی در دنیا بعد از دوران پیامبر و حکومت حضرت علی (ع) است که باید قدر این حکومت و نظام را بدانیم، تاکید کرد: ایام دهه فجر که نمادی از روز های پیروزی انقلاب اسلامی است را، باید گرامی بداریم و فراموش نکنیم.

وی با یادآوری فساد های دوران حکومت پهلوی اول و دوم؛ «خودباختگی» در عرصه های نظامی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی را مهم ترین ضعف کشور در آن دوران اعلام کرد و افزود:، اما انقلاب اسلامی ایران و شخص امام خمینی (ره) که بار ها زندان، تبعید و توهین ها را تحمل کرده بودند به ما آموختند که نباید در هیچ عرصه ای خودباختگی داشته باشیم؛ لذا  را در دهه فجر برای ۵۷طبیعی است که ما باید خاطرات دوران سال نسل های جدید بازگو کنیم چرا که نسل گذشته، آن دوران را ندیده است.

بناری تأکید کرد: معتقدم که در ایام دهه فجر، هر فردی در حوزه  را برای نسل های جوان ۵۷ مسئولیتش نه تن ها باید روز های سخت سال  که انقلاب اسلامی از آن زمان شکل ۴۲ بازگو کند بلکه باید به سال های گرفت هم اشاره ای داشته باشد. سرهنگ غلامرضا بناری با اشاره به سوره انفال تصریح کرد: قرآن می فرماید: «به یاد بیاورید روزی را که شما آدم های مستضعف و ضعیفی بودید و از هر صدایی که از بیگانه می آمد می ترسیدید، اما ما شما را نجات ، تفسیر شد و ما نه تنها ۵۷دادیم» لذا معتقدم این آیه قرآن در سال قوی تر شدیم بلکه پیشرفت هم کردیم. البته بماند بعضی ها بی انصافی می کنند و پیشرفت های مهمی که در حوزه های مختلف در کشور ایجاد شده را نادیده می گیرند.

 این مقام مسئول با بیان اینکه ما باید در دهه فجر از جایگاه رهبری و ولایت دفاع کنیم اظهار داشت: ما وظیفه داریم از این انقلاب که بر اساس شعار های قرآنی، انسانی، دینی و اخلاقی پایه گذاری شده دفاع کنیم هرچند که می دانم هم اکنون ما نیز دچار یکسری مشکلات معیشتی هستیم، اما اگر دستاورد های انقلاب  نمره به دست آمده بسیار ًرا با قبل از انقلاب مقایسه کنیم حتما خوشحال کننده خواهد بود.

فرمانده سپاه جوادالائمه شهرستان دشتستان با تاکید بر همدلی پایگاه های مقاومت بسیح خطاب به بسیجیان اظهار کرد: انتظار می رود بسیجیان در همه امور با یکدیگر اتحاد و همدلی داشته باشند.

براساس این گزارش این اردو همراه با جشنواره بازی های بومی محلی، جهت ایجاد شور و نشاط در بسیجیان در شهر شبانکاره دشتستان برگزار شد.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share