امروز:
شنبه, 08 ارديبهشت 1403
دسته: مذهبی
سه شنبه, 25 مهر 1402 09:20
   
    ایمیل
کد خبـر : 1060

سخن مردم:بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر میزبان جشنواره منطقه‌ای کارگاه آموزشی نویسندگان نوقلم شاهد و ایثارگر ۵ استان در آذر ماه خواهد بود.

 به گزارش سخن مردم:در همین خصوص جلسه‌ای  با حضور حسین بلوکی معاون فرهنگی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر، سمیه رسولی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، شاهینی مدیر کل حوزه هنری انقلاب اسلامی و صفرپور معاون صدا و سیمای مرکز بوشهر پیرامون تعامل در اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های هنری در حوزه ایثار و شهادت و معرفی شهدا به نسل نوجوان و جوان جامعه با زبان هنر برگزار شد.

حسین بلوکی در حاشیه این جلسه خاطرنشان کرد: استان بوشهر در آذر ماه امسال میزبان جشنواره منطقه‌ای کارگاه آموزشی نویسندگان نوقلم با حضور نویسندگان نو قلم شاهد و ایثارگر در حوزه ایثار و شهادت از استان‌های بوشهر، سیستان بلوچستان، هرمزگان، کرمان، فارس و کهگیلویه و بویراحمد می‌باشد که در همین راستا و برای برگزاری هر چه بهتر این جشنواره رایزنی‌هایی با مسئولین دستگاه‌های اجرایی استان که می‌توانند در برگزاری این جشنواره به ما کمک کنند و تجربیات ارزشمندی را در این خصوص دارا هستند، صورت گرفته است.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share