امروز:
جمعه, 07 ارديبهشت 1403
دسته: ایران و جهان
یکشنبه, 03 ارديبهشت 1402 22:02
   
    ایمیل
کد خبـر : 299

دربی سرنوشت ساز لیگ برتر با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید تا سرخ ها به صدر جدول بروند.

 

به گزارش همشهری آنلاین در حساس ترین دیدار از هفته بیست و هفتم لیگ برتر تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال از ساعت ۱۶ امروز یکشنبه سوم اردیبهشت در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم رفتند که این دیدار با تک گل عیسی آل کثیر به سود سرخ ها به پایان رسید.

پرسپولیس با این پیروزی علاوه بر شکست استقلال در دیدار حیثیتی، ۵۷ امتیازی شد و موقتاً به صدر جدول رسید تا منتظر بازی فردای سپاهان با ملوان بماند.

اما باخت استقلال در شرایطی رقم خورد که این تیم با ریکاردو ساپینتو ۱۰ هفته طلایی و بدون شکست را پشت سر گذاشت. آخرین باخت آبی‌ها در هفته ۱۶ و در دیدار مقابل سپاهان رقم خورد. پس از آن استقلالی‌ها تنها در بازی با نساجی به تساوی ۱ - ۱ رسیدند و در سایر مسابقات پیروز از زمین خارج شدند.

به این ترتیب پرسپولیس نوار پیروزی‌های استقلال را قطع کرد. این در حالی است که در لیگ برتر ایران استقلال تنها دو بار برابر سپاهان با هدایت ژوزه مورایس و یک بار برابر تراکتور با هدایت پاکو خمز شکست خورده بود.

چهارمین باخت استقلال در لیگ برتر توسط یحیی گل محمدی رقم خورد. یحیی اولین مربی ایرانی است که مچ ساپینتو را در فوتبال ایران می‌خواباند و شانس سرخپوشان را برای قهرمانی در لیگ در رقابت با سپاهان بالا می‌برد.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share