امروز:
پنج شنبه, 20 ارديبهشت 1403
دسته: دشتستان
پنج شنبه, 09 شهریور 1402 10:00
   
    ایمیل
کد خبـر : 899

سخن مردم: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی دشتستان از خروج دانشگاه آزاد اسلامی دشتستان از وضعیت زیان دهی مالی خبر داد.

به گزارش سخن مردم: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی دشتستان در شورای برنامه ریزی بودجه و برنامه عملکردی واحد اقتصاد بیان کرد: سال گذشته واحد دشتستان با کسری بودجه بیش از ۷ میلیارد تومان داشتیم که با سیاست گذاری صحیح، حمایت های سازمانی و استانی و اجرای برنامه های عملیاتی درآمدزایی غیر شهریه ای و رشد دانشجویی واحد از وضعیت زیان دهی ویژه خارج شد.
در واقع در سال گذشته در حالت عادي می بایست در پرداخت حقوق و مزایای چندین ماه مشکل می داشتیم که با مدیریت منابع انسانی و کاهش هزینه های غیر ضروری و حمایت های استان علاوه براینکه مشکلی در پرداخت حقوق و مزایا ایجاد نگردید مبلغ بیش از دو میلیاردی از بیمه های معوق تامین اجتماعی تقسیط و تعیین تکلیف شد.
وی با اشاره به رویکرد تحولی دانشگاه و استناد به سند تحول و تعالی دانشگاه، از تصویب برنامه عملیاتی بودجه واحد دشتستان خبر داد که با اجرای آن مساله زیان مالی متوجه واحد نخواهد بود.
وی با اشاره به تلاش پرسنل خدوم و اعضای هیات علمی و اساتید مدعو در ارائه خدمات کمی و کیفی دانشگاه، بر توجه به ارائه خدمات بهتر و با کیفیت دانشجویی و پژوهشی و آموزشی در سال جدید تاکید نمود و از بهبود ارائه خدمات دانشجویی در مجتمع خلیج فارس دانشگاه خبر داد.
معصومی با اشاره به رشد ۴۲ درصدی افزایش دانشجو نسبت به مدت مشابه سال قبل از حسن انتخاب مردم شریف شهرستان تقدیر نمود.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share