امروز:
دوشنبه, 31 ارديبهشت 1403
دسته: دشتستان
جمعه, 06 مرداد 1402 19:24
   
    ایمیل
کد خبـر : 774

امام جمعه وحدتیه:

 سخن مردم:آیین عبادی سیاسی نماز جمعه وحدتیه  توسط حجةالاسلام والمسلمین ولی صمصامی امام جمعه وحدتیه اقامه گردید.

به گزارش سخن مردم:-حجت‌الاسلام ولی صمصامی درخطبه های نماز جمعه شهر وحدتیه با گلایه از وضعیت بانک ها گفت: جلوی عملکرد سرقت گونه بانک های خصوصی در استان بوشهر گرفته شود.

وی خطاب به استاندار بوشهر گفت: وزیر اقتصاد گفته که ۹۷ درصد سپرده های مردم بوشهر از استان خارج می شود و در تشریح این سخن گفته اند که در استان بوشهر در حالی که نسبت تسهیلات به سپرده بانک های دولتی حدود ۸۳ درصد است این نسبت در مورد یکی از بانک های غیردولتی ۶ درصد، یک بانک غیردولتی دیگر ۵ درصد و دیگری سه درصد است.

خطیب جمعه وحدتیه افزود: به این معنا که ۹۷ درصد سپرده های مردم استان به خارج استان و به پروژه هایی که صرفاً یکی دو استان برخوردار یا پایتخت است استفاده می شود.

حجت الاسلام صمصامی بیان داشت: چرا نماینده عالی دولت در استان جلوی خیانت این بانکهای خصوصی را نمی گیرد. پول مردم استان بوشهر خرج پویایی اقتصاد خودش نمی شود و به خارج استان منتقل می شود.

امام جمعه وحدتیه با تاکید بر انتصاب مدیران گفت:  از افراد متخصص متعهدی که دارای شجاعت تصمیم گیری هستند استفاده شود.

وی اظهارداشت: شهر شهیدپرور وحدتیه، یک سالی است رونق آن متوقف مانده فقط و فقط بخاطر عدم تصمیم گیری مدیران کل بعضی از سازمانها و ادارات کل، سال قبل در سفری که به تهران داشتیم و عنایت شرکت ملی نفت 49 میلیارد تومان برای سالن اجتماعات شهر وحدتیه و جاده سلامت اختصاص پیدا کرده است.

اما تاکنون شهردار محترم، اعضای محترم شورای اسلامی شهر به هر دری می زنند که این پول را در شهر هزینه کنند با در بسته مواجه می شوند،بنده از همین تریبون مقدس از استاندار محترم برادرانه درخواست دارم به این مشکل ورود پیدا کرده و بصورت فوری رسیدگی فرمایند.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share