امروز:
دوشنبه, 31 ارديبهشت 1403
دسته: دشتستان
دوشنبه, 26 تیر 1402 02:03
   
    ایمیل
کد خبـر : 712

در جمع خبرنگاران؛

سخن مردم :نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی از ابلاغ تهاتر خرمای کبکاب با میوه‌های گرمسیری از سوی سازمان توسعه تجارت خبر داد.

 

به گزارش سخن مردم :دکتر ابراهیم رضایی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اینکه بخشی ازخرمای مردم دشتستان همچنان در انبارها و سردخانه‌ها باقی مانده است، تلاش و پیگیری فراوانی را به منظور رونق بازار خرما و فروش آن انجام دادیم.

 

رضایی اضافه کرد:‌ یکی از راهکارهایی که با جدیت دنبال کردیم، تهاتر خرمای کبکاب با میوه‌های گرمسیری بود که این موضوع را از وزارت جهاد کشاورزی، سازمان توسعه تجارت و گمرک ایران پیگیری کردیم.

 

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان توسعه تجارت برای همکاری در این زمینه بیان کرد: ابتدا با پیگیری از سوی وزیر جهاد کشاورزی موافقت لازم را در این وزارت‌خانه گرفتیم و سپس با پیگیری‌های صورت گرفته موضوع در سازمان توسعه تجارت نیز مورد تائید قرار گرفت و به گمرک ابلاغ شد.

 

رضایی تصریح کرد: در حال حاضر مسیر برای تهاتر خرما و فروش خرمای باقی‌مانده در دشتستان باز شده است و این ابلاغ می‌تواند رونق‌بخش بازار خرمای دشتستان هم برای امسال و هم برای آینده باشد.

 

وی اضافه کرد: طبق ابلاغیه سازمان توسعه تجارت، صادرکنندگان می توانند در ازای صادرات خرما،انواع میوه‌های گرمسیری را وارد کنند.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share