امروز:
دوشنبه, 31 ارديبهشت 1403
دسته: دشتستان
چهارشنبه, 21 تیر 1402 09:03
   
    ایمیل
کد خبـر : 687

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان :

سخن مردم:رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان در حاشیه بازدید از نمایشگاه پوشاک ایرانی اسلامی عنوان کرد: ضرورت نقش اصناف و بازاریان مبنی بر مشارکت در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب به عنوان یک امر مهم بایستی بیشترمورد توجه قرارگیرد.



به گزارش سخن مردم: ؛ علی کشتکار در حاشیه بازدید از نمایشگاه پوشاک ایرانی اسلامی به مناسبت هفته عفاف و حجاب اسلامی در روز سه‌شنبه ۲۰ تیرماه سالجاری که با حضور مصطفی بارگاهی معاون فرماندار دشتستان، اکبر حاجیان رئیس اتاق اصناف شهرستان، سید عبدالکریم حسینی نائب رئیس اتاق اصناف شهرستان و سیده خدیجه حسینی رئیس میراث فرهنگی شهرستان دشتستان انجام شده بود ؛ افزود یکی از مهمترین موانع دشمنان برای تضعیف اسلام مسئله حجاب و عفاف بوده است که امروزه با استمرار برگزاری این نوع نمایشگاه ها به منظور ترویج فرهنگ اسلامی می توان دشمنان را شکست دهیم .

کشتکار با اشاره به گرامیداشت 21 تیرماه روز عفاف و حجاب بیان داشت : موضوع عفاف و حجاب به عنوان یک نماد دینی و فرهنگی ایرانی است که باید اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی شهرستان با یک برنامه ریزی منظم واصولی آن را در واحدهای صنفی بطور کامل اجرایی نمایند .

گفتنی است این نمایشگاه به مناسبت هفته عفاف و حجاب تا ۲۴ تیرماه هرروز از ساعت ۱۷ الی ۲۱ در فرهنگسرای ارشاد واقع در خیابان شهید چمران برازجان جهت حضور علاقه‌مندان دایر می‌باشد.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share