امروز:
دوشنبه, 31 ارديبهشت 1403
دسته: دشتستان
سه شنبه, 20 تیر 1402 22:30
   
    ایمیل
کد خبـر : 681

سخن مردم: شهردار برازجان از نویسنده کتاب غدیری "دین من زیباست" تقدیر کرد.


به گزارش سخن مردم: شهردار برازجان، ۲۰ تیرماه در نشست با نویسنده کتاب غدیری "دین من زیباست" ضمن تقدیر از این نویسنده موفق جهت احترام به دین مبین اسلام و انتخاب این موضوع برای نوشتن کتاب، بیان کرد: اکنون که در جامعه شاهد تبلیغات ضد دین و اسلام هستیم، انتشار چنین کتاب ارزشمندی از سمت شما فعالیتی بسیار ارزشمند و شایسته تقدیر است.


مرتضی قدوسی با اشاره به جایگاه نويسندگان بیان کرد: فرهنگ مطالعه و کتابخوانی باید به صورت خصوصی در جامعه نهادینه شود، از این رو نقش صاحبان اندیشه ومولفین در توسعه کتابخوانی بسیار تاثیرگذار خواهد بود.
مولف کتاب غدیری "دین من زیباست" در این نشست عنوان کرد: مبنا و موضوع این کتاب را نگاهی به مسائل دینی و پرداختن به موضوع غدیر، در یک بخش اختصاصی با رویکرد فلسفی انتخاب کردم.


دکتر زهرا علیزاده جامعه هدف این کتاب را دانشجویان ۲۰ تا ۳۰ سال اعلام کرد و در این خصوص اظهار کرد: موضوعات این کتاب را با وسواس انتخاب کردم و همزمان سیاهه کتاب را به سه انتشارات مد نظر از جمله انتشارات جمکران، انتشارات شاهچراغ و انتشارات دانشگاه آزاد ارسال کردم و در هر سه انتشاراتی این کتاب مورد استقبال قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، شهردار برازجان در پایان این نشست از دکتر زهرا علیزاده نویسنده کتاب غدیری "دین من زیباست" تقدیر کرد.

گفتنی است، دکتر زهرا علیزاده دارای مدرک دکترای فلسفه از دانشگاه تهران، عضو هیات علمی و دانشیار دانشگاه واحد دشتستان، منتخب چندین دوره استاد نمونه دانشگاه، عضو هیات گزینش دانشگاه و دارای بیش از ۲۰ مقاله و کتاب و پژوهش استانی و کشوری است.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share