امروز:
دوشنبه, 31 ارديبهشت 1403
دسته: دشتستان
چهارشنبه, 17 خرداد 1402 16:21
   
    ایمیل
کد خبـر : 545

امام جمعه دشتستان:

سخن مردم:امام جمعه دشتستان در جمع نمازگزاران مسجد جامع اهل البیت (ع) برازجان مطرح کرد:امام خمینی (ره) به ملت ایران درس مقاومت و ایستادگی در برابر مشکلات و دشمنان را آموخت.

به گزارش سخن مردم:شامگاه یکشنبه 14 خردادماه 1402، حجةالاسلام مصلح امام جمعه دشتستان در جمع نمازگزاران مسجد جامع اهل البیت (ع) برازجان حضور یافت و ضمن اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء و دیدار با اهالی محله پیرامون شخصیت امام خمینی (ره) سخنرانی کرد.

حجةالاسلام مصلح در این مراسم با عرض تسلیت فرا رسیدن سالگرد رحلت امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد، گفت: بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی به ملت ایران درس آرامش، صلابت و استقامت در برابر مشکلات و دشمنان را آموخت و لازم است نوجوانان و جوانان در مورد جریان انقلاب اسلامی مطالعه کرده و رویدادهای آن زمان را فراموش نکنند.

وی ادامه داد: شخصیت امام خمینی (ره) باید در جامعه تبیین شود و این امر مستلزم تلاش همگانی است.

حجت‌الاسلام مصلح تصریح کرد: شخصیت حضرت امام بسیار با عظمت بود و یکی از خصوصیات بارز امام راحل این بود که تنها توکل ایشان به خداوند متعال بود و این عمل برگرفته از قرآن کریم و احادیث است.

وی افزود: امام راحل به جز خداوند متعال هراسی از کسی نداشته و هیچ گونه ترسی از دشمنان نداشتند و به مسیری که انتخاب کرده بودند ایمان کامل داشتند.

امام جمعه دشتستان بیان داشت: امام راحل در دشمنان شناسی مهارت بسیار بالایی داشتند، در مقابل دشمنان استقامت داشتند و هیچ گونه اعتمادی به دشمنان نداشتند.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share