امروز:
دوشنبه, 31 ارديبهشت 1403
دسته: دشتستان
چهارشنبه, 10 خرداد 1402 15:00
   
    ایمیل
کد خبـر : 502

سخن مردم: دبیر ستاد طرح دانش آموز تراز انقلاب اسلامی شهرستان دشتستان از تشکیل پرونده و بررسی مدارک دانش آموزان طرح تراز انقلاب اسلامی در سطح مدارس این شهرستان خبر داد.

به گزارش سخن مردم: دبیر ستاد طرح دانش آموز تراز انقلاب اسلامی دشتستان با اشاره به اینکه تشکیل پرونده و بررسی مدارک دانش آموزان طرح تراز انقلاب اسلامی در سطح مدارس شهرستان دشتستان آغاز شده است،گفت: این طرح که به عنوان یک طرح ابتکاری از سوی اداره کل آموزش و پرورش ابلاغ شده است در واقع پیوست عملی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است که به همت دلسوزان عرصه تعلیم و تربیت در سطح استان در حال اجرا می باشد.

احمد بحرینی اظهار داشت: در این طرح همه ساحت های شش گانه سند تحول پیش بینی شده و برای آن عناوین فعالیت تعریف شده که دانش آموزان می توانند با ارائه گواهی معتبر نسبت به اخذ ان امتیاز اقدام نمایند.

وی در ادامه افزود: با اطلاع رسانی های صورت گرفته در سطح مدارس متوسطه دوم دانش آموزان علاقه مند نسبت به جمع آوری و ارسال مدارک به ستاد های آموزشگاهی در این طرح فاخر شرکت می کنند.

دبیر ستاد طرح دانش آموز تراز انقلاب اسلامی دشتستان افزود: خوشبختانه در سال گذشته ۳ نفر از دانش آموزان شهرستان در میان برگزیدگان استانی طرح دانش آموز تراز انقلاب اسلامی بودند که بیشترین تعداد برگزیده نیز از شهرستان دشتستان است و قرار است در تیر ماه از آنان تقدیر به عمل آید.

وی در پایان از همه دانش آموزان علاقه مند دعوت کرد تا در این طرح شرکت نمایند.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share