امروز:
جمعه, 31 فروردين 1403
دسته: دشتستان
سه شنبه, 04 بهمن 1401 16:06
   
    ایمیل
کد خبـر : 50

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار دشتستان:

سخن مردم:معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار دشتستان گفت: موضوع فرزند آوری از جمله مطالبات مهم رهبری و از ضروریات اجتناب‌ناپذیر حال و آینده کشور است.

به گزارش سخن مردم:، مصطفی بارگاهی در کارگاه آموزشی روابط عمومی‌های شهرستان که با موضوع فرزند آوری برگزار شد، اظهار کرد: موضوع فرزند آوری از جمله مطالبات مهم رهبری و از ضروریات اجتناب‌ناپذیر حال و آینده کشور است.

بارگاهی افزود: اگر برنامه‌ریزی مناسب نکنیم و موضوع فرزند آوری را جدی نگیریم باید منتظر ایرانی پیر و فرتوت باشیم.

وی بیان کرد: ترویج فرهنگ فرزند آوری در جامعه یک وظیفه همگانی است و به‌ویژه روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی به‌عنوان پل ارتباطی باید این موضوع را مورد اهتمام ویژه قرار دهند.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرماندار دشتستان ابراز داشت: در راستای عمل به قانون جوانی جمعیت تاکنون هزار و ۳۱۸ وام ازدواج و هزار و ۹۵۰ وام فرزند آوری در شهرستان پرداخت شده است.

بارگاهی همچنین از اهدای زمین رایگان به کسانی که فرزند سوم را به دنیا می‌آورند خبر داد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان نیز در این نشست اظهار داشت: خبرهای خوب و مورد نیاز مردم باید با دقت و کیفیت در جامعه منتشر شود تا ذینفعان از حقوق خود مطلع و برای به دست آوردن حق خود تلاش کنند.

ماریا خویش دوست افزود: قانون جوانی جمعیت پس از سال‌ها بحث و بررسی تصویب و ابلاغ شد و اطلاع‌رسانی عمومی آن وظیفه رسانه‌ها و روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان خاطرنشان کرد: موانع فرزند آوری توسط کارشناسان بررسی شده و در نهایت به ۲۱ مورد رسیده‌اند که مهم‌ترین آن‌ها اشتغال، اقتصاد و تورم، نگرانی از آینده بچه است.

این کارگاه آموزشی ویژه روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی شهرستان با همکاری واحد سلامت خانواده شبکه بهداشت و درمان و فرمانداری دشتستان برگزار شده است.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share