امروز:
شنبه, 08 ارديبهشت 1403
دسته: دشتستان
یکشنبه, 02 بهمن 1401 11:51
   
    ایمیل
کد خبـر : 44

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان

سخن مردم:مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان در سخنرانی قبل از خطبه های نمازجمعه شهر برازجان گفت: قانون شورای آموزش و پرورش از مترقی ترین قوانین در آموزش و پرورش می باشد

به گزارش سخن مردم:مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه شهر برازجان که به مناسبت هفته شوراهای آموزش و پرورش برگزار شده بود، قانون شوراهای آموزش و پرورش را از مترقی ترین قوانین آموزش و پرورش دانست و گفت: در ۲۶ دیماه سال ۱۳۷۲ مجلس شورای اسلامی قانون شوراهای آموزش و پرورش را به عنوان یک قانون جامع و کامل تصویب نمود.

سلیمان حیاتی اصل اظهار داشت: این شورا از آن جهت اهمیت دارد که علاوه بر اینکه ریاست آن با فرماندار شهرستان می باشد و هم اینکه تعدادی از مسئولان شهرستان در آن حضور دارند، قوانین مهمی را برای پیشبرد اهداف نظام آموزشی تصویب می نماید.

وی اظهار داشت: این قانون و شورا به منظور تحقق مشارکت و نظارت مردم در امر آموزش و پرورش و بهره‌گیری ازکلیه منابع و امکانات، جهت تأسیس، توسعه و تجهیز‌ فضاهای آموزشی و پرورشی و تسهیلدر فعالیتهای اجرایی آموزش و پرورش، در استانها و شهرستانها تشکیل شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان با اشاره به جایگاه شورا و مشورت در اسلام و قرآن اذعان داشت: در قرآن کریم در ارتباط با مساله شورا در چند آیه اشاره شده و پیامبر گرامی اسلام (ص)و ائمه اطهار نیز جایگاه خاصی را برای مشورت قائل شده اند زیرا که بهره گیری از خرد جمعی است که نتیجه مثبتی را عاید مشورت کنندگان می کند و از خطاهای تصمیم گیری تا حد امکان جلوگیری می نماید.

حیاتی اصل با اشاره به کسب رتبه برتر شورای آموزش و پرورش دشتستان در بین آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان بوشهر، خاطرنشان کرد: شهرستان دشتستان همواره در زمینه های مختلف سرآمد استان و در بعضی موارد کشور است و همیشه در طول سال موفقیت های مختلفی را کسب می نماید.

وی ادامه داد: با تلاش همه اعضاء خصوصاً رئیس محترم شورا، همه مصوبات این شورا به مرحله اجرا رسیده اند که نشان از اهمیت و توجه تک تک اعضای شورای آموزش و پرورش می باشد.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share