امروز:
شنبه, 01 ارديبهشت 1403
دسته: دشتستان
شنبه, 01 بهمن 1401 23:08
   
    ایمیل
کد خبـر : 38

سخن مردم:شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان دشتستان در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش سخن مردم:متن این بیانیه بدین شرح است:

واعدورلهم ما استطعتم من قوه

امام خمینی (ره )(اگر سپاه نبود کشور هم نبود)

سپاه پاسداران به عنوان مولود انقلاب اسلامی همانند خود انقلاب همواره مورد حقد و خشم و کینه دشمنان بوده است.ان  گاه که این مجموعه انقلابی به وظایفش در دفاع ازانقلاب اسلامی ونظام مقدس جمهوری اسلامی خوب و دقیق و به موقع عمل کرده است واکنش دشمنان نیزخصمانه تر و کینه جویانه تر بوده است.سپاه در تمام میدان‌ها خوش درخشیده و سرافراز بیرون آمده است. سپاه ابهت ناوگان ملکه انگلیس را به سخره گرفت و نظامیان مغرور آمریکایی را وادار کرد تا در مقابل هیمنه فرزندان ایران اسلامی زانو بزنند.سپاه، سازندگی را برای کشور به ارمغان آورد تا تحریم‌های حداکثری به حداقل تاثیر برسد.

سپاه برنامه ریزی چندساله دشمنان را برای سرنگونی جمهوری اسلامی ناکام گذاشت. از همه مهمتر سپاه پیش قراول لشکریانی است که باید خروج امریکا از منطقه و نابودی اسرائیل را رقم بزنند. ما درد سخت غربیان را درک میکنیم، ما خشم و عصبانیت و غضب آنها را خوب می‌شناسیم. بگذار ازما، از پاسداران ما عصبانی باشند و از این عصبانیت بمیرند. اما بدانند با تحرکاتی چون تروریستی نامیدن سپاه هرگز موفق نخواهند شد که به عوامل فریب خورده و مضمحل خود تنفس مصنوعی بدهند.سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نور چشم این ملت است و پشتیبانی محکم و استوار همین مردم آنها را کفایت می کند و پاسداران ما به دست و پا زدن‌های شما نه تنها اهمیت نمی‌دهند بلکه اراده آنها را برای دفاع از انقلاب اسلامی استوارتر می‌کند.

شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان دشتستان

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share