امروز:
دوشنبه, 31 ارديبهشت 1403
دسته: دشتستان
پنج شنبه, 21 ارديبهشت 1402 16:58
   
    ایمیل
کد خبـر : 377

سخن مردم: طی مراسمی و با حضور معاونین آموزش متوسطه و پرورشی و تربیت بدنی شهرستان، فرمانده و جانشین فرمانده سپاه ناحیه جوادالائمه دشتستان، برگزیدگان مسابقات علمی حوزه بسیج دانش آموزی زینب کبری (س) در دشتستان تجلیل شدند.

به گزارش سخن مردم: ، فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان در مراسم تجلیل از برگزیدگان مسابقات علمی دانش آموزی، ضمن تبریک این موفقیت به دانش آموزان، اظهار داشت: قدر فرصت طلائی خود را بدانید، زیرا بهترین دوران عمر زندگی شما همین الان است و نگاه کشور هم، به شما دانش آموزان و نخبگان است لذا امیدوارم با پشتکار و توکل به خداوند بتوانید موفقیت‌هایتان را بیشتر کنید.

سرهنگ بناری تاکید کرد: نخبگان علمی و فرهنگی باید نسبت به آینده و رفع مسائل و مشکلات کشور و منطقه خود احساس مسئولیت داشته باشند و سعی کنید عنصر سازنده‌ای در تحقق اهداف تمدن نوین اسلامی باشید.

وی خاطر نشان کرد: شما دانش آموزان نمونه و نخبه، امید فردای جامعه هستید، تجارب خود را به سایر دانش‌آموزان منتقل کنید تا به عنوان الگوی خوبی برای آنان تبدیل شوید.

این مقام مسئول، استقلال، عظمت و پیشرفت کشور را مرهون مجاهدت علمی جوانان کشورعنوان کرد و ادامه داد: در حوزه تعلیم و تربیت جوانان هر چه سرمایه‌گذاری کنیم، باز هم کم است.

معاون پرورشی و تربیت بدنی شهرستان دشتستان در مراسم تجلیل از برگزیدگان مسابقه علمی شهرستان وظیفه آموزش وپرورش را تعلیم وتربیت تمام ساحتی دانش آموزان دانست و گفت: بر طبق سند تحول بنیادین دانش آموزان باید در ساختار آموزشی به مرحله ای از حیات طیبه دست پیدا کنند که در تراز نظام اسلامی باشند.

وی تصریح کرد: آموزش و پرورش اساس رشد و تعالی در جامعه به شمار رفته و توجه به آن، عامل پیشرفت کشور در تمام حوزه‌هاست.

ابوذر خلیفه اظهار داشت: خوشبختانه اغلب دانش آموزان ما در جشنواره ها و مسابقات مختلف علمی، پژوهشی، ورزشی، فرهنگی، هنری، قرآنی و ... از سرآمدان استان و حتی کشور هستند.

وی با بیان اینکه توجه به دانش آموزان برتر شهرستان در واقع سرمایه‌سازی برای آینده جامعه و کشور است خاطرنشان کرد:  با حمایت از این قشر در آینده شاهد حضور استعدادهای برتری امروزی در توسعه علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی خواهیم بود و باعث ترغیب و تشویق سایر دانش آموزان خواهد شد.

زهرا برازیده فرمانده حوزه دانش آموزی زینب کبری (س) برازجان نیز گفت: مسابقات گروهی لیگ علمی بین المللی پایا در سال ۱۴۰۱ با شرکت ۳۳ تیم ۵ نفره در مرحله مقدماتی این حوزه در شهرستان برگزار گردید که ۲۱ تیم در مسابقات نیمه نهایی استان به رقابت با تیم‌های شرکت کننده در سطح استان پرداختند و در نهایت ۴ تیم از مدارس متوسطه اول و دوم دشتستان، به مقام برگزیده استان دست پیدا کردند.

در پایان از ۲۶ نفر از دانش آموزان نخبه شهرستان دشتستان تجلیل شد.

 

 

 

 

 

 

 

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share