امروز:
جمعه, 07 ارديبهشت 1403
دسته: دشتستان
پنج شنبه, 29 دی 1401 16:00
   
    ایمیل
کد خبـر : 28

تقدیر فرماندار دشتستان از زحمات فداکارانه دهیار نظرآقا

سخن مردم:  احمد بنافی فرماندار دشتستان از مهندس داریوش کرمپور دهیار و آتش نشان نظرآقا تقدیر کرد.

به گزارش سخن مردم: فرماندار دشتستان درجلسه شورای اداری چهارشنبه ۲۸دیماه درجمع معاونین فرمانداری، مدیران و مسئولین اداره جات شهرستان دشتستان از مهندس کرمپور دهیار نظرآقا به پاس وظیفه شناسی و تلاش در عملیات امداد ونجات و اطفاءحریق که در سردخانه بخش مرکزی رخ داده بود با اهدا لوح سپاس تقدیر کرد.

 احمدبنافی اظهار داشت: آقای کرمپور به عنوان تنها دهیار آتش نشان در سطح شهرستان دشتستان در حادثه اخیر شجاعانه عمل کرد و با از خود گذشتگی موجب پیشگیری از حوادث جبران ناپذیری شد.

وی در ادامه این اقدامات را بی شک مورد رضایت و خشنودی خداوند دانست و تاکید کرد: امیدواریم همه مسئولین در انجام وظایف و ماموریت های محوله خود ایثار و از خودگذشتگی داشته باشند.

این مقام مسئول در پایان برای مهندس کرمپور دهیار و آتش نشان نظرآقا آرزوی موفقیت کرد.

مهندس داریوش کرمپور دهیار و آتش نشان نظرآقا نیز در ادامه این مراسم ضمن قدردانی از زحمات فرماندار دشتستان و عنایت ویژه ایشان گفت: افتخار می کنم که به عنوان خادم و خدمت گزار مردم لباس مقدس آتش نشانی بر تن دارم.

وی خاطرنشان کرد: هر زمانی که نیاز باشد جان ناقابل خود را در طبق اخلاص میگذارم و برای نجات جان و مال همنوعان خود از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی کنم.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share