امروز:
دوشنبه, 31 ارديبهشت 1403
دسته: دشتستان
جمعه, 25 فروردين 1402 16:17
   
    ایمیل
کد خبـر : 258

 سخن مردم:-پیام شهردار برازجان به مناسبت روز جهانی قدس

بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ

حضرت امام خمینی (ره)، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز جهانی قدس برای گشودن مرحله جدیدی از همبستگی با فلسطینیان و دعوت از ملت‌های مسلمان و آزادی‌خواه به هوشیاری در مقابل صهیونیسم و   استکبار جهانی نامگذاری کردند.

این اثر ماندگار از امام خمینی (ره)

باعث هوشیاری، وحدت، همدلی و آرمانخواهی مشترک جامعه جهانی و آزادگان جهان بویژه امت مسلمان شد.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و گرامیداشت روز جهانی قدس از مردم عزیز فرهنگی و ولایتمدار شهر برازجان درخواست میکنم همگی روز جمعه بیست و پنجم فروردین ماه با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس و تجدید بیعت با آرمان های امام و رهبری، دشمنان داخلی و خارجی را دررسیدن به اهداف شومشان ناکام بگذاریم.

مرتضی قدوسی

شهردار برازجان

پیام اعضای شورای اسلامی شهر برازجان به مناسبت روز جهانی قدس

بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ

اعلام آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس از سوی معمار کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) و برگزاری راهپیمایی های باشکوه در اقصی نقاط جهان، موج نفرت و انزجار مظلومان و ستمدیدگان بر علیه رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیست را بوجود آورد.

بی تردید مقاومت مردم مظلوم فلسطین و حمایت آزادیخواهان و حق طلبان جهان از  آنان تا نابودی کامل رژیم جنایتکار اسرائیل و آزادسازی قدس شریف، ادامه خواهد داشت.

اعضای شورای اسلامی شهر برازجان ضمن دعوت از حضور مردم شهر ولایت مدار برازجان جهت حضور در راهپیمایی این روز بزرگ، همچون سالهای گذشته، همگام با مردم ولایتمدار برازجان، با حضور پرشور در راهپیمایی با شکوه روز جهانی قدس، ضمن انزجار از جنایات مذبوحانه رژیم اشغالگر قدس، حمایت خود را از مردم ستمدیده فلسطین به نمایش خواهند گذاشت.

 

اعضای شورای اسلامی شهر برازجان

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share