امروز:
شنبه, 06 مرداد 1403
دسته: دشتستان
پنج شنبه, 03 خرداد 1403 19:38
   
    ایمیل
کد خبـر : 1745

سخن مردم:دکتر صدیقه مهدویان پور در پیامی سالروز آزادسازی خرمشهر، روز مقاومت، ایثار و پیروزی، را گرامی داشت.

به گزارش سخن مردم: متن این پیام به شرح زیراست.

سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر و یادآور روحیه مقاومت و فداکاری و اخلاص پرافتخار ایران در عرصه های ایستادگی و مقاومت است.
سوم خرداد را در حالی گرامی می‌داریم که رنگ و بوی خدمت و شهادت سید محرومان را با خود به همراه دارد، اندوه از دست دادن رئیس جمهور و همراهان والایش بر قلب‌های ما سنگینی می‌کند .
اما بر خود می‌بالیم که در کشوری زندگی می‌کنیم که هنرش شهادت و خدمت در تحت لوای ولایت رهبری رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی ) به پیش می رود.
عملیات غرور آفرین و سرنوشت ساز بیت المقدس برای رهاسازی خرمشهر از سلطه نیروهای مهاجم عراقی با همت و اتحاد مردم و تکیه به توانایی ها و پیروی از ولایت فقیه رخ داد. لذا همگی را به لزوم اتحاد و دشمن شناسی و اطاعت مقام معظم رهبری مدظله العالی دعوت میکنم زیرا تاریخ و تجربه و عقل ثابت کرده که با اتحاد و ولایت پذیری ملت و کشور آسیب نخواهد دید.
بر خود لازم می‌دارم یاد شهدای جنگ تحمیلی علی الخصوص آزادسازی خرمشهر و همچنین و شهدای خدمت را گرامی داشته و عزت و اعتلای ایران و اسلام را از خداوند متعال خواستارم


دکتر صدیقه مهدویان پور معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دشتستان و عضو شورای اسلامی

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share