امروز:
شنبه, 08 ارديبهشت 1403
دسته: دشتستان
سه شنبه, 22 اسفند 1402 07:00
   
    ایمیل
کد خبـر : 1498

شهردار برازجان خبر داد:

سخن مردم: شهردار برازجان گفت: در راستای فرهنگ سازی ایمنی و ترافیک در شهر ۷۰ مورد خط کشی عابر پیاده در نقاط مختلف شهر انجام شد.

به گزارش سخن مردم: مرتضی قدوسی اهداف این طرح را افزایش سطح ایمنی در گذرگاه های عابر پیاده و روان سازی جریان حرکت ترافیکی بیان کرد و افزود: باید تمهیدات لازم جهت ارتقاء ضریب امنیت عابران پیاده اتخاذ شود.

وی از ایمن سازی گذرگاهای عابر پیاده در معابر، تقاطع ها و بلوارهای شهر خبر داد و عنوان کرد: روانسازی و ایمن سازی معابر، بلوار ها و تقاطع های اصلی و پر تراکم شهری، شناسایی و اصلاح نقاط حادثه خیز، مدیریت عبور و مرور عابر پیاده، استاندارد سازی علائم و تابلو های ترافیکی، استاندارد سازی روشنایی معابر از جمله اقدامات انجام شده در این مجموعه است.

شهردار برازجان افزود: اجرای این اقدامات، بهبود و ارتقاء وضعیت معابر را به لحاظ کیفیت ترافیک در پی داشته و کمک شایانی به ایمنی شهروندان و مسافرین در این شهر خواهد نمود.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share