امروز:
پنج شنبه, 20 ارديبهشت 1403
دسته: دشتستان
یکشنبه, 29 بهمن 1402 23:15
   
    ایمیل
کد خبـر : 1427

سخن مردم: حجت الاسلام مصلح ، جانبازان را نمادهای بزرگ صبر و پایداری بیان نمود.

به گزارش سخن مردم: به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز صبح روز چهارشنبه 25 بهمن ماه 1402، حجةالاسلام مصلح امام جمعه دشتستان با همراهی آقای اسدی مسؤول ستاد نماز جمعه برازجان، خانم غیب الهی مدیر مدرسه علمیه حضرت رقیه (س) برازجان و جمعی از همکاران با آقای حاج محمود ثبوت جانباز دوران دفاع مقدس دیدار و گفت و گو کرد.

گفتنی است در این دیدار آقای حاج محمود ثبوت با اهدای نگین انگشتری از حرم امام حسین علیه السلام از مهمانان تقدیر کرد و امام جمعه دشتستان با اهدا هدایایی از ایشان تجلیل نمود.

دیدار و تجلیل امام جمعه دشتستان از جانبازان 70% و 65% دوران دفاع مقدس

درادامه دیداربا جانبازان ،حجةالاسلام مصلح امام جمعه دشتستان با همراهی آقای عباسی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان با آقایان الله کرم اسماعیلی و محمد حسینی از جانبازان 70% و عبدالمجید حقانی جانباز 65% دوران دفاع مقدس دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدارها حجت الاسلام مصلح ضمن تبریک این روز و اعیاد شعبانیه، جانبازان را نمادهای بزرگ صبر و پایداری در راه هدف عنوان نمود و از سالها استقامت و پایمردی این عزیزان در دفاع از حریم ولایت و اسلام قدردانی و تجلیل نمود.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share