امروز:
پنج شنبه, 20 ارديبهشت 1403
دسته: دشتستان
جمعه, 03 آذر 1402 18:00
   
    ایمیل
کد خبـر : 1205

معاون فرهنگی سپاه ناحیه دشتستان:
سخن مردم: سرهنگ پاسدار علی باقری، در مراسم عطرافشانی قبور مطهر شهداء در شهر برازجان گفت: برجسته ترین انتظارات شهدا، تبعیت از رهبری است.

به گزارش سخن مردم: سرهنگ علی باقری معاون فرهنگی سپاه ناحیه دشتستان، در مراسم عطر افشانی قبور مطهر شهداء اظهار داشت: به فرموده خداوند شهدا حاضر و ناظرند و در نزد خدا مشغول به بهره مندی از روزی هستند و ما مسئول زنده نگهداشتن یاد شهداء و احترام به آن‌ها هستیم.

وی گفت: اگر هر یک از مسئولین وظیفه خود را به خوبی انجام دهند و باری از دوش مردم بردارند و نیاز جامعه را برطرف کنند کشور در مسیر آرمان‌ها و ارزش‌های خود حرکت خواهد کرد.

این مقام مسئول اذعان کرد: هر کاری که برای خدمت به مردم و رفع نیاز جامعه انجام می‌دهیم مزین به رضایت خدا و شهدا باشد.

باقری با اشاره به آزمون سختی که شهدا از آن سربلند بیرون آمدند، گفت: کار سخت و سنگین را شهدا انجام دادند و هرکسی از این آزمون موفق و سربلند نمی‌شود، اکنون ما باید هر کاری که انجام می‌دهیم همه برای رضایت خدا، تقویت نظام کشور و خشنودی ارواح طیبه شهداء باشد.

وی درباره انتظارات شهدا از مردم و مسئولین گفت: از برجسته‌ترین انتظارات شهداء، تبعیت از رهبری، انسجام و همدلی و پای انقلاب و ارزش‌های نظام ایستادن است.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share