امروز:
پنج شنبه, 20 ارديبهشت 1403
دسته: دشتستان
پنج شنبه, 25 آبان 1402 11:19
   
    ایمیل
کد خبـر : 1171

سخن مردم:امام جمعه دشتستان در دیدار رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مطرح نمود: يكی از راههای ايستادگی در برابر جنگ روانی دشمن ترویج فرهنگ کتابخوانی در جامعه است.

 

به گزارش سخن مردم:صبح دوشنبه 22 آبان ماه 1402 به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی مجتبی عباسی رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان به همراه مدیران کتابخانه های شهر برازجان با حجة الاسلام حسن مصلح امام جمعه دشتستان دیدار و گفت و گو کرد.

امام جمعه دشتستان در این دیدار ضمن تبریک هفته کتاب به همه اهالی کتاب، کتاب‌خوان‌ها و دوستداران کتاب و اهل مطالعه، گفت: خداوند در آیات متعدد قرآن بر کتاب، علم‌آموزی و خواندن تاکید کرده و طبق آیات قرآن با کتاب خواندن و مطالعه انسان از ظلمت و تاریکی به سوی روشنی رهنمون می‌شود و با علم‌آموزی در حقیقت دریچه‌ای به سوی انسان گشوده می‌شود.

وی در ادامه افزود: هر چه فرهنگ كتابخوانی در جامعه بیشتر باشد، آسيب های اجتماعی كمتری خواهيم داشت و يكی از راههای ايستادگی در برابر جنگ روانی دشمن، بالابردن سطح اطلاعاتمان است.

حجةالاسلام مصلح با اشاره به اینکه یکی از پرتکرارترین مطالبات فرهنگی رهبر انقلاب اسلامی در دهه های اخیر درباره کتاب و کتابخوانی بوده است، بیان داشت: باید با برنامه های متنوع و جذاب نظیر برپایی نمایشگاه های کتاب، مسابقات کتابخوانی و ... فرهنگ کتاب و کتابخوانی را در جامعه ترویج دهیم.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share