امروز:
پنج شنبه, 20 ارديبهشت 1403
دسته: دشتستان
جمعه, 19 آبان 1402 15:21
   
    ایمیل
کد خبـر : 1143

سخن مردم:مراسم تکریم و معارفه امام جماعت مسجد امام خمینی (ره) فاز یک امام برازجان برگزار شد.


به گزارش سخن مردم:شامگاه چهارشنبه 17 آبان ماه 1402، حجة الاسلام مصلح در جمع نمازگزاران مسجد امام خمینی (ره) فاز یک امام برازجان حضور یافت و ضمن دیدار با اهالی محله و اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء پیرامون فضیلت های اقامه نماز به جماعت در مسجد سخنرانی نمود.

حجت الاسلام مصلح در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد شهدای غزه و دعا برای نابودی رژیم منحوس صهیونیستی، اظهار داشت : تشکر می کنم از تمامی افرادی که در احداث و نگهداری این مسجد نقش ایفا نموده اند، خداوند بزرگ آقای حاج عباس زکی از بانیان فعال مسجد که در بستر بیماری می باشد را شفای عاجل عنایت فرماید .

وی در ادامه به ذکر فضیلت های اقامه نماز در مسجد بصورت جماعت پرداخت و از مردم محله تقاضا کرد اهتمام به حضور داشته و همچنین فرزندان خود را نیز جهت شرکت در برنامه های مسجد تشویق نمایند.

امام جمعه دشتستان بیان کرد : از هیأت امنای مسجد و پایگاه مقاومت بسیج که در امورات فرهنگی مذهبی محله همیشه فعالیت خوبی داشته و دارند تشکر می نمایم.

گفتنی است در این مراسم که حجج اسلام وحیدی رییس اداره تبلیغات اسلامی و احمدی مسؤول رسیدگی به امور مساجد شهرستان دشتستان حضور داشتند، حجت الاسلام اسماعیل زمانی بعنوان امام جماعت جدید مسجد امام خمینی (ره) معرفی گردید و از خدمات چندین ساله حجت الاسلام مسلم جنگجو راد تجلیل بعمل آمد.

 

 

 

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share