امروز:
پنج شنبه, 20 ارديبهشت 1403
دسته: دشتستان
پنج شنبه, 27 مهر 1402 13:18
   
    ایمیل
کد خبـر : 1078

سخن مردم: ابوالفضل قاسمی- هفتمین جلسه شورای اداری شهرستان دشتستان  صبح چهارشنبه ۲۶ مهرماه در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

 به گزارش سخن مردم: هفتمین جلسه شورای اداری شهرستان دشتستان با حضور فرماندار شهرستان دشتستان، معاونین فرماندارو جمعی از مسئولان این شهرستان برگزار شد.

فرماندار شهرستان دشتستان درهفتمین جلسه شورای اداری شهرستان دشتستان ضمن محکوم کردن حمله اسرائیل به بیمارستان غزه، اظهارداشت: بی شک جنایت روز گذشته اسرائیل از یاد ها نمی رود مردم غزه تنها زندگی ایمن در سرزمین مادریشان را می خواهند و چیز بیشتری نمی خواهند.

احمد بنافی افزود: ما امروز در نقطه عطف تاریخی قرار گرفته ایم و رژیم صهیونیستی وحشیانه به کشتار مردم مظلوم غزه می پردازد که همه جهان آن را محکوم می کنند ،به یک بیمارستان حمله می کنند و این از پست ترین کار هاست،ما هم امروز مثل تمام مسلمانان و شیعیان عالم عزا‌داریم.

این مقام مسؤول ضمن تبریک هفته ورزش عنوان کرد: پروژه های جدید را باید به پیمان و مناقصه ببریم و پرونده ها را در سطح ملی و استانی دنبال کنیم و باید دستگاه ها با معاون عمرانی شهرستان هماهنگ شوند.

فرماندار شهرستان دشتستان تاکید نمود : شهرداران و بخشدارارن و سایر دستگاه ها عملکرد خود را از طریق رسانه ها و اصحاب رسانه به مردم نشان دهید این رسالت شماست که امید و شادابی را به مردم دهید.

وی بابیان اینکه  کمبود معلم هرچند در سطح ملی گریبان جامعه را گرفته است اضافه نمود:  باید آنچه در ید ما است مدیریت کنیم ،مدیر کل قول تزریق معلم در آبان ماه را داده اند و بنده نیز در چهار منطقه شهرستان این موضوع را حتما پیگیری خواهم کرد.

فرماندار شهرستان دشتستان افزود: حماسه شیرزنان لرده ظرفیت ملی شدن را دارد و امسال این کار با طمطراق بیشتری به آن می پردازیم و می توان روز مقاومت زنان در مقابل استعمار انگلیس را در تقویم ایران قرار دهیم و تلاش کنیم تا این اتفاق فاخر رخ دهد.

محراب بنافی رئیس شورای شهرستان دشتستان ضمن محکوم کردن حمله اسرائیل به غزه، بیان نمود از ورود افاغنه به شهرستان دشتستان جلوگیری شود ورودشان بی اندازه شده است و بسیار مشکلات اجتماعی نیز ایجاد کرده اند، باید جلسه ای با مسوولان این حوزه گرفته شود و فکری به حال این افراد شود.

ماریا خویش‌دوست، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان نیز در این جلسه باارائه گزارشی از نیروهای انسانی واحد های ارائه دهنده خدمت شهر برازجان گفت: اولویت طرح سلامت خانواده پیشگیری از ابتلا و کنترل بیماریهای غیر واگیر است.

مصطفی بارگاهی معاون امور امنیتی اجتماعی و سیاسی فرماندار، از ثبت نام داوطلبین انتخابات خبرداد وافزود: حماسه زنان لرده در ۱۰آبان ماه در کاروانسرای مشیرالملک به صورت زنده و پخش مستقیم برگزارمی‌شود.

موسی رادمنش معاون عمرانی فرمانداری ضمن تبریک هفته ورزش به ورزشکاران، اظهار داشت: برخی از دستگاه ها نسبت به ارسال پروژه های عمرانیشان کوتاهی می کنند از جمله شهرداری بوشکان و سعد آباد، کمیته امداد امام خمینی، اداره بهزیستی، اداره ثبت احوال و ... ارسال کنند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان دشتستان ضمن تبریک هفته ورزش اظهارداشت: برنامه های هفته ورزش رابیان نمود.

محمد حسین پوردرخصوص اعتبارات جهت زیر سازی و تجهیزات  از فرمانداردشتستان تشکرنمود.

در این جلسه، طی حکمی موسی رادمنش به‌عنوان معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری دشتستان و عادل احمدی زاده به‌عنوان دستیار مردمی سازی فرماندار دشتستان منصوب شدند.

در این جلسه، طی حکمی موسی رادمنش به‌عنوان معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری دشتستان و عادل احمدی زاده به‌عنوان دستیار مردمی سازی فرماندار دشتستان منصوب شدند.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share