امروز:
پنج شنبه, 20 ارديبهشت 1403
دسته: دشتستان
جمعه, 21 مهر 1402 11:00
   
    ایمیل
کد خبـر : 1049

سخن مردم: طرح اشتغال همزمان با تحصیل با پذیرش دانشجویان ورودی جدید در دانشگاه آزاد اسلامی دشتستان اجرا می شود.

به گزارش سخن مردم: در راستای سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی، طرح پویش (اشتغال همزمان با تحصیل) به عنوان دروازه طلایی اشتغال دانشجویان در واحد دشتستان اجرا می شود.
دانشجویان متقاضی دارای مهارت براساس تفاهمنامه چندجانبه همکاری دانشگاه با صنایع به صنعت مورد تقاضا معرفی می شوند، همچنین دانشجویان در طول تحصیل آمادگی مهارتی برای اشتغال را با گذراندن دوره های مهارتی کسب می نمایند.
دانشگاه آزاد اسلامی دشتستان در 50 رشته مقطع کاردانی و کارشناسی دانشجو می پذیرد.
متقاضیان می توانند تحصیل همزمان در دو رشته مقطع تحصیلی با پرداخت فقط یک شهریه ثابت، اشتغال همزمان با تحصیل در دانشگاه و صنعت، استفاده از وام های کوتاه و بلند مدت و پرداخت قسطی شهریه داشته باشند.

رشته های مهارتی تربیت بدنی، آموزش و پرورش ابتدایی، کامپیوتر، الکتروتکنیک، حسابداری از جمله رشته های پرطرفدار مقطع کاردانی است. همچنین رشته مربی بهداشت مدارس در مقطع کاردانی نیز در استان بوشهر صرفا در این دانشگاه پذیرش دانشجو دارد ضمن داشتن بازار کار مطلوب، مقدمه ای برای اخذ و پذیرش رشته های پیراپزشکی است. رشته های حقوق، حسابداری، آموزش و پرورش ابتدایی، مدیریت بازرگانی، تربیت بدنی و روانشناسی نیز در بین رشته های علوم انسانی مقطع کارشناسی دارای بازار کار مطلوب و از رشته های پرطرفدار می باشند. رشته های مهندسی مکانیک، برق، کامپیوتر و عمران این واحد دانشگاهی از مقطع کاردانی تا دکتری پذیرش دانشجو داشته و از رشته های پر طرفدار در بازار کار می باشند.

متقاضیان پذیرش در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دشتستان جهت ثبت نام حداکثر تا 21 مهرماه فرصت دارند. متقاضیان جهت ثبت نام به صورت غیر حضوری می توانند با شماره های 09173734026، 09171736282 و 09905977797 تماس حاصل نمایند.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share