امروز:
پنج شنبه, 20 ارديبهشت 1403
دسته: دشتستان
یکشنبه, 09 مهر 1402 19:34
   
    ایمیل
کد خبـر : 1009

سخن مردم:مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: در راستای خدمت رسانی بهتر به مردم، پلی کلینیک امام موسی کاظم (ع) برازجان شبانه روزی می‌شود.

به گزارش سخن مردم: حسن اسماعیلی اظهار داشت: سال گذشته اقدامات و پیگیری‌های لازم برای ارتقا و تبدیل پلی کلینیک امام موسی کاظم (ع) برازجان به شبانه روزی انجام گرفته بود.

وی اضافه کرد: اکنون بعد از طی مراحل اداری و فرایندهای لازم، مجوز این امر صادر شده که پس از برگزاری آزمون و تأمین نیروی انسانی مورد نیاز فعالیت این مرکز شبانه روزی خواهد شد.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان بوشهر افزود: ارتقا و شبانه روزی شدن این مرکز درمانی با هدف افزایش خدمات مطلوب و با کیفیت به جامعه هدف صورت گرفته و امیدواریم با این اقدام مسیر دستیابی مردم شریف شهرستان دشتستان به خدمات درمانی تأمین اجتماعی هموارتر شود.

اسماعیلی بیان داشت: در راستای کاهش مشکلات بیماران و رفع دغدغه درمانی مردم، ارتقا و توسعه سایر مراکز درمانی تأمین اجتماعی از شمالی ترین تا جنوبی ترین نقطه استان در حال پیگیری است و در این راستا اقدامات خوبی در دست اقدام است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان بوشهر توسعه بیمارستان مهر برازجان و راه اندازی سی تی اسکن این بیمارستان و همچنین پروژه احداث درمانگاه تأمین اجتماعی شبانکاره را از دیگر برنامه‌ها و اقدامات توسعه‌ای درمان تأمین اجتماعی استان در شهرستان دشتستان عنوان کرد و گفت: به منظور افزایش کیفیت خدمات و سهولت دسترسی مراجعین به پزشکان متخصص از ابتدای سال جاری نیز پزشکان متخصص در رشته‌های مختلف از جمله رادیولوژی، زنان و زایمان، اورولوژی، بی‌هوشی و داروساز جذب ۲ مرکز درمانی بیمارستان مهر و پلی کلینیک امام موسی کاظم (ع) برازجان شده اند.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share