امروز:
پنج شنبه, 20 ارديبهشت 1403
دسته: دشتستان
سه شنبه, 11 مهر 1402 15:00
   
    ایمیل
کد خبـر : 1005

امام جمعه دشتستان:

 سخن مردم: امام جمعه دشتستان در نشست انتخاب هیأت مدیره مجمع خیرین سلامت شهرستان  مطرح نمود: فرهنگ ایثار و شهادت و همبستگی مردم راه حل مشکلات جامعه است.

به گزارش سخن مردم: عصر روز دوشنبه 3 مهرماه ۱۴۰۲، با حضور حجةالاسلام مصلح امام جمعه دشتستان، فرید محبی رییس مجمع خیرین سلامت استان بوشهر و مصطفی بارگاهی معاون امنیتی سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان و سایر اعضا نشست انتخاب هیأت مدیره مجمع خیرین سلامت دشتستان برگزار شد.

حجةالاسلام مصلح در این نشست با گرامی داشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی بیان داشت: ایثار و فداکاری ملت سلحشور ایران اسلامی، رزمندگان، جانبازان، آزادگان سرافراز و خانواده های معظم شهدا را ارج می نهیم که با ایثار و فداکاری خود این انقلاب و نظام را حفظ، دفاع و بیمه کردند و تعدی و تجاوز دشمنان را دفع کردند و مایه عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران شدند.

وی در ادامه افزود: با همبستگی، مشارکت و حضور و همراهی مردم، ایثار و فداکاری های انجام گرفته ملت ما توانست دشمنان را شکست دهد.

امام جمعه دشتستان با اشاره به اینکه اگر فرهنگ ایثار و شهادت بر جامعه ما حاکم باشد می توانیم بر مشکلات فائق آییم بیان داشت: با همین فرهنگ و با حضور و هبستگی مردم، ما می توانیم در همه عرصه ها و زمینه ها موفق و پیروز باشیم از جمله جنگ فرهنگی، اقتصادی، ادراکی، شناختی و ... همچنین در دوران بیماری منحوس کرونا که مردم پای کار آمدند و کمک کردند.

رییس مجمع خیرین سلامت دشتستان با تبریک آغاز امامت گل سرسبد عالم هستی بقیه الله الاعظم حضرت حجه بن الحسن امام زمان (عج) گفت: قطعاً ایشان نظاره گرند امام حی اند و عملکرد، کارها و نیات خیر ما را می بینند و برای کسانی که در راه شیعه و در راه ایتام آل بیت پیغمبر گام بر می دارند، قطعاً دعا می کنند و پیوسته این نظام و ملت مشمول عنایت و دعای امام زمان (عج) بوده است و ان شاءالله در آینده هم خواهد بود.

 

حجةالاسلام مصلح با بیان اینکه هر آنچه انسان در راه خدا بدهد ماندگار است اظهار داشت: مجمع خیرین سلامت با هدف کمک یاری با نهادهای بهداشت و سلامت برای بهتر شدن شرایط بهداشت و سلامت در جامعه ایجاد گردیده است و تاکنون نیز اقدامات خوبی انجام داده اند.

وی ادامه داد: این یک ظرفیت است ظرفیت خوبی که در کنار ادارات و دستگاههایی که متولی این کار هستند هم در بحث زیرساختها و هم حمایت از بیماران نقش آفرینی کنند.

امام جمعه دشتستان با بیان اینکه مجمع خیرین سلامت توانسته در شهرستان نقش آفرینی کند تصریح کرد: از جمله اقدامات ماندگار که با همت و پیگیری مجمع خیرین سلامت شهرستان ایجاد شده همراه سرایی است که برای همراهان بیماران در بیمارستان شهید گنجی برازجان ساخته شده و همچنین حمایت های بی دریغی از بیماران صعب العلاج صورت می گیرد.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share