امروز:
چهارشنبه, 02 خرداد 1403
دسته: استانی
چهارشنبه, 29 شهریور 1402 18:00
   
    ایمیل
کد خبـر : 952

مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر:

سخن مردم: محسن رضایی نژاد در نشست هماهنگی همایش فتح قله در دفتر مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر گفت: رسانه ملی پیشتاز مبارزه با جنگ ترکیبی دشمنان انقلاب اسلامی است.


به گزارش سخن مردم: مسئول بسیج رسانه استان بوشهر در این نشست که پیش از ظهر امروز در دفتر مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی با تمام توان خود به میدان مبارزه با نظام مقدس جمهوری اسلامی از طریق رسانه آمده اند و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند.
رضایی نژاد با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی در حال زوال و فروپاشی هستند، افزود: وحدت رویه و هم افزایی در جریان سازی در مبارزه با دشمنان در این جنگ شناختی بسیار حائز اهمیت است.


وی به نقش مهم و برجسته رسانه ملی در جهاد تبیین و امید آفرینی اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: خط مقدم مبارزه با جنگ رسانه ای دشمنان، رسانه ملی است و این مهم بر هیچ کس پوشیده نیست.
وی به برگزاری همایش روایت فتح قله اشاره کرد و گفت: این همایش روز دوشنبه سوم مهرماه با حضور سردار شریف معاون روابط عمومی و سخنگوی کل سپاه و مسئولین، مدیران و اصحاب رسانه استان در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار خواهد شد.

در این نشست مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر نیز گفت: رسانه ملی با تمام ظرفیت های رسانه ای خود به مقابله با هجمه های بی امان دشمنان انقلاب اسلامی می پردازد.
مهدی حیدری افزود: در این برهه حساس که دشمنان تمام تلاش خود را برای هویت زدایی از جوانان میهن عزیز ایران اسلامی معطوف داشته اند، رسانه ملی در استان با تمام قوا و اقدام جهادی به مبارزه با این هجمه ها خواهد پرداخت.
در این نشست مسئولین مرکز حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس و روابط عمومی سپاه امام صادق علیه السلام به بیان دیدگاههای خود در اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس پرداختند.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share