امروز:
چهارشنبه, 02 خرداد 1403
دسته: استانی
شنبه, 14 مرداد 1402 07:00
   
    ایمیل
کد خبـر : 800

استاندار بوشهر:

سخن مردم: استاندار بوشهر از آغاز ساخت فیلم سینمایی شهید نادر مهدوی از سرداران مبارزه مستقیم با آمریکا در خلیج‌فارس خبر داد و گفت: این فیلم سینمایی با مشارکت سپاه و بنیاد شهید ساخته می‌شود.

به گزارش سخن مردم: احمد محمدی‌زاده در نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان بوشهر خدمت به خانواده شهدا را مورد تأکید قرار داد و اظهار داشت: امنیت، آسایش، توسعه و پیشرفت جامعه اسلامی مدیون ایثارگری شهدای گرانقدر و رزمندگان پرتوان اسلام است.

وی راه‌اندازی خانه ایثار در استان بوشهر را یک ضرورت دانست و تصریح کرد: واگذاری زمین برای ساخت خانه ایثار استان در اولویت اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر قرار گرفته شود.

استاندار بوشهر با تأکید بر نصب تصاویر شهدا در محافل عمومی از جمله دستگاه‌های اجرایی افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت جامعه را از آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی مصون نگه می‌دارد.

محمدی‌زاده از ساخت فیلم سینمایی و مستند شهدای استان بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ساخت فیلم سینمایی شهید نادر مهدوی از رزمندگان و سرداران بزرگ مبارزه مستقیم با آمریکا در خلیج‌فارس با همکاری سپاه و بنیاد شهید و امور ایثارگران آغاز شده است.

وی تهیه فیلم سینمایی و فیلم مستند در وصف شهدا را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: این مهم در دستور کار بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر با مشارکت دستگاه‌های مختلف قرار دارد.

استاندار بوشهر سرکشی از خانواده معظم شهدا و رزمندگان را یک رسالت همگانی و عمومی دانست و بیان کرد: برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از تجربیات دیگر استان‌ها استفاده شود.

محمدی‌زاده با اشاره به اینکه در هفته دولت برنامه‌های مهمی تدوین شده است تأکید کرد: یادواره شهدای دولت همزمان با هفته دولت با مدیریت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر برگزار شود.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share